Nog meer Jans

Voor alles wat niet met de Speedster te maken heeft.
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Nog meer Jans

Bericht door Marcel »

jans schreef:Mijn naam is :?: Nou maik ,waar lijkt ie op :?: :idea:
ik wist niet dat jij nog in de kleine kinderen zat Jans ;)

is een reaktie op DEZE thread :!: :?:
Laatst gewijzigd door Marcel op 28 jun 2005 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Jans! Je zit weer in het topic van iemand anders te kliederen! Schaam je...

Alle gekheid op een stokje (maak daar maar een flinke tok van met al die gekheid hier :lol: ), maar ik merk dat jouw banner de pagina bij mij heel traag maakt Jans! Als ik scroll en jouw banner komt in beeld dan hapertie helemaal :?: :idea:
Ik denk dat je het best even een andere banner kan zoeken, die wat minder irritant is (of anders zal Piet je moeten royeren....). Of ben ik de enige die hier last van heeft?

M.
Afbeelding
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Maik schreef:Jans! Je zit weer in het topic van iemand anders te kliederen! Schaam je...

Alle gekheid op een stokje (maak daar maar een flinke tok van met al die gekheid hier :lol: ), maar ik merk dat jouw banner de pagina bij mij heel traag maakt Jans! Als ik scroll en jouw banner komt in beeld dan hapertie helemaal :?: :idea:
Ik denk dat je het best even een andere banner kan zoeken, die wat minder irritant is (of anders zal Piet je moeten royeren....). Of ben ik de enige die hier last van heeft?

M.

HAHAHAHA

Toch nog een manier gevonden om jou traag te maken :lol: :lol:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ik heb de mijn al even weg gehaald, moet je maar kijken of het nu beter is :!:
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Dat ging ff mis. Ik kan helaas geen onderwerpen samenvoegen. Dus we zullen het ermee moeten doen.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Vanmorgen naar Vmax geweest.De speedster op de rollenbank gehad,
Maar hij had nog geen koeling voor de zijkant van de turbo.
En hebben dus maar getest tot max 4500 rpm . De inlaat temp liep toen al op naar boven de 100 graden.óók nog eens doorslippen van de wielen
ben er zelfs nog achterop gaan zitten, om meer druk op de achter wielen te krijgen.Het resultaat: 235 pk bij 4500 rpm en 375 nm bij 3400 rpm.
En deze uitkomsten zijn dus gemeten bij ruim 100 graden.
dit zou bij normale temp ong 30 /40 graden ,310 pk zijn bij 7200 rpm, en 420 nm bij 3500 rpm.Al met al dus reden om de 7 é augustus het nogmaals te proberen , en dan bij normale temp.
SteV6

Bericht door SteV6 »

Anders moet je kijken of je "koudijs" kan regelen voor die 7e augustus om de tussenkoeler koud te houden.

koudijs = CO2 gas in ijsvorm, wordt in de F1 ook gebruikt om te koelen voor de start.

Maar geen slechte waardes, bij 4500 rpm toch al ruim 17% meer dan het maximale standaard vermogen.

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

SteV6 schreef:Anders moet je kijken of je "koudijs" kan regelen voor die 7e augustus om de tussenkoeler koud te houden.

koudijs = CO2 gas in ijsvorm, wordt in de F1 ook gebruikt om te koelen voor de start.

Maar geen slechte waardes, bij 4500 rpm toch al ruim 17% meer dan het maximale standaard vermogen.

SteV6
We hadden ook de waterslang kunnen gebruiken ,maar dit gaf te veel rommel die dan weer ergens tussen de rollen loopt. Waarschijnlijk bouwd Markus er een soort van water sproeisysteem in , hetzelfde dat van stef666. En dan alleen gebruiken voor de sprint 's.
Martin
Mega lid

Bericht door Martin »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Vanmorgen naar Vmax geweest.De speedster op de rollenbank gehad,
En hebben dus maar getest tot max 4500 rpm . De inlaat temp liep toen al op naar boven de 100 graden.óók nog eens doorslippen van de wielen
ben er zelfs nog achterop gaan zitten, om meer druk op de achter wielen te krijgen.Het resultaat: 235 pk bij 4500 rpm en 375 nm bij 3400 rpm.
dit zou bij normale temp ong 30 /40 graden ,310 pk zijn bij 7200 rpm, en 420 nm bij 3500 rpm.Al met al dus reden om de 7 é augustus het nogmaals te proberen , en dan bij normale temp.
310 pk maar ..... pfffffff is ook niks :D

Ze hebben op de site trouwens jouw auto staan als EVO320 en EVO360......wel verwarrend :?: en kloppen dus geen van beide :P
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Marcel schreef:
jans schreef:Vanmorgen naar Vmax geweest.De speedster op de rollenbank gehad,
310 pk maar ..... pfffffff is ook niks :D

Ze hebben op de site trouwens jouw auto staan als EVO320 en EVO360......wel verwarrend :?: en kloppen dus geen van beide :P
Marcel

De evo 320 heb ik er op zitten ,en de evo 360 heeft Werner erop zitten.
Bij de evo 320 staat bovenaan JANS. Werner heeft alleen een grotere turbo erop zitten.En er staat SENIOR ( is Werner ) boven.Ze hebben er alleen mijn speedster er voor gebruikt.
Dus bij goede omstandigheden moet er 320 pk uit tehalen zijn.
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef: Marcel

De evo 320 heb ik er op zitten ,en de evo 360 heeft Werner erop zitten.
Bij de evo 320 staat bovenaan JANS. Werner heeft alleen een grotere turbo erop zitten.En er staat SENIOR ( is Werner ) boven.Ze hebben er alleen mijn speedster er voor gebruikt.
Dus bij goede omstandigheden moet er 320 pk uit tehalen zijn.
Jan, maar je ging toch voor ca 380 pk's meen ik gelezen te hebben...of is dat het doel met je volgende speedy :?:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Marcel

Bij nader inzien ,en overleg gisteren kunnen we er maximaal 340 á 350 pk uithalen.Ga de 29 é july een week op vakantie , en breng hem daarvoor naar Vmax. De 7é aug is de open ag , dus haal ik hem dan weer op . De LLK veranderen moet 20 pk opleveren, en grotere injectoren ongeveer 10 pk . Zit dan op 340 pk en meer is met de huidige turbo niet mogelijk.
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Marcel

Bij nader inzien ,en overleg gisteren kunnen we er maximaal 340 á 350 pk uithalen.Ga de 29 é july een week op vakantie , en breng hem daarvoor naar Vmax. De 7é aug is de open ag , dus haal ik hem dan weer op . De LLK veranderen moet 20 pk opleveren, en grotere injectoren ongeveer 10 pk . Zit dan op 340 pk en meer is met de huidige turbo niet mogelijk.
Ach......340 pk en 885 kilo......+95 kg bestuurder kom je toch op een verhouding van 2,9 kg / pk...... :shock:

Ferrari F430 ( €200.000,-) en 911 Turbo (€200.000,-) redden dat net niet.......... :roll:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Marcel schreef:
jans schreef:Marcel

Ach......340 pk en 885 kilo......+95 kg bestuurder kom je toch op een verhouding van 2,9 kg / pk...... :shock:

Ferrari F430 ( €200.000,-) en 911 Turbo (€200.000,-) redden dat net niet.......... :roll:
Porsche turbo 1480 kg + 95 = 1575 : 408 pk =3.86 kg p pk :!:
Plaats reactie