Heb i.v.m. de aankoop van semi slicks mijn Kumoh's binnenkort te koop.
De voorbanden 215-40-17 zijn nog ruim 90 %. Achterbanden 245-35-17
Voor wie er iets aan heeft.
Nu ik toch bezig ben,Heb er ook nog een einddemper liggen van een turbo.En een vóór pijp vanaf de turbo.Heb er ook nog een orginele accu staan van nog geen half jaar oud.en een orginele intercooler.
Orginele verlagingset van Kreiss tuning, voor de turbo. Schokbr + veren.
En nog wat blikwerk
jans
Laatst gewijzigd door jans op 01 jul 2005 7:11, 3 keer totaal gewijzigd.
jans schreef:Heb i.v.m. de aankoop van semi slicks mijn Kumoh's binnenkort te koop.
De voorbanden 215-40-17 zijn nog ruim 90 %. Achterbanden 245-35-17
Voor wie er iets aan heeft.
Nu ik toch bezig ben,Heb er ook nog een einddemper liggen van een turbo.En een vóór pijp vanaf de turbo.Heb er ook nog een orginele accu staan van nog geen half jaar oud.en een orginele intercooler.
jans
Gewoon door blijven rijden worden van zelf slicks .
als ik deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........ dus de 2.2 rijder heeft een verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset
als ik deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........ dus de 2.2 rijder heeft een verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset
Verlaagd? Marcel ik begin me toch een beetje zorgen te maken om jouw visuele vermogen Eerst een karweitje voor kwartiertje lezen en nu denk je gelezen te hebben dat die Poolse 2.2 lager staat terwijl duidelijk te zien en te lezen is dat de auto 2cm omhoog is gegaan naar het plaatsen van Turbo veren + dempers
als ik deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........ dus de 2.2 rijder heeft een verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset
Verlaagd? Marcel ik begin me toch een beetje zorgen te maken om jouw visuele vermogen Eerst een karweitje voor kwartiertje lezen en nu denk je gelezen te hebben dat die Poolse 2.2 lager staat terwijl duidelijk te zien en te lezen is dat de auto 2cm omhoog is gegaan naar het plaatsen van Turbo veren + dempers
SteV6
Klopt..........maar Jan zijn set is toch 2,5 - 3 cm lager
Tevens zegt hij dat hij voor geen verschil ziet........dus die snap ik niet
Zal jullie even uit de droom helpen.
De voor én achter dempers van een turbo zijn langer als die van een 2.2.
Als je de verlagings veren van een 2.2 neemt, en die daar op zet,Dan passen álleen de voorste veren goed. de achterste passen bij lange na niet, scheelt wel 5 cm
Die zilveren 2.2 kan dus 2 dingen doen.
1-- de orginele turbo set.Dan komt ie dus iets hoger uit dan standaard.
2-- de orginele dempers, i.c.m. 2.2 veren alleen aan de voor zijde, want er bestaan nog geen verlagings veren voor een turbo. in dat geval zakt ie vóór 2 cm
jans schreef:Zal jullie even uit de droom helpen.
De voor én achter dempers van een turbo zijn langer als die van een 2.2.
Als je de verlagings veren van een 2.2 neemt, en die daar op zet,Dan passen álleen de voorste veren goed. de achterste passen bij lange na niet, scheelt wel 5 cm
Die zilveren 2.2 kan dus 2 dingen doen.
1-- de orginele turbo set.Dan komt ie dus iets hoger uit dan standaard.
2-- de orginele dempers, i.c.m. 2.2 veren alleen aan de voor zijde, want er bestaan nog geen verlagings veren voor een turbo. in dat geval zakt ie vóór 2 cm
Jan de man heeft naar ik begrijp een originele turboset onder zijn 2.2 gezet, en staat idd hoger.
Hij zegt ook dat zijn speedster iets hoger staat.....maar wel beter rijd.
Als een 2.2 rijder dus jouw aangepaste turboset eonder set.....is hij iets lager en rijd beter......dacht ik zo
Ten eerste heb ik de set vorige week verkocht.
En ten tweede ,was die set die ik had ook in hoogte verstelbaar. heb ik bij de firma Kreiss tuning laten doen in Duitsland.
De turbo dempers zijn ongeveer 10 kn harder dan de 2.2 dedmpers.