Pagina 1 van 2
Kumho's
Geplaatst: 30 jun 2005 19:09
door jans
Heb i.v.m. de aankoop van semi slicks mijn Kumoh's binnenkort te koop.
De voorbanden 215-40-17 zijn nog ruim 90 %. Achterbanden 245-35-17
Voor wie er iets aan heeft.
Nu ik toch bezig ben,Heb er ook nog een einddemper liggen van een turbo.En een vóór pijp vanaf de turbo.Heb er ook nog een orginele accu staan van nog geen half jaar oud.en een orginele intercooler.
Orginele verlagingset van Kreiss tuning, voor de turbo. Schokbr + veren.
En nog wat blikwerk
jans
Geplaatst: 30 jun 2005 19:27
door SteV6
O, ohhww,
Jans doet van alles in de uitverkoop
Moeten we gaan vrezen dat ook z'n blauwe kanonskogel in de verkoop gaat

?
SteV6
Geplaatst: 30 jun 2005 19:31
door jans
SteV6 schreef:O, ohhww,
Jans doet van alles in de uitverkoop
Moeten we gaan vrezen dat ook z'n blauwe kanonskogel in de verkoop gaat

?
SteV6
Nee Stephan, voorlopig niet. maar zal deze onderdelen niet meer gebruiken.
jans
Geplaatst: 30 jun 2005 19:53
door SteV6
Was niet serieus bedoeld hoor Jans

.
SteV6
Geplaatst: 30 jun 2005 19:58
door jans
SteV6 schreef:Was niet serieus bedoeld hoor Jans

.
SteV6
Ben wel hééééél serieus hoor

onderdelen
Geplaatst: 30 jun 2005 20:08
door linne150
hai Jans,aan het verliezen met het dammen?

vr.gr.linne150
Geplaatst: 30 jun 2005 20:09
door Maik
Niet alleen het dammen Wildorf, met sprinten is hij ook niet echt succesvol (3de.... pffffff.....)

Geplaatst: 30 jun 2005 20:13
door jans
Maik schreef:Niet alleen het dammen Wildorf, met sprinten is hij ook niet echt succesvol (3de.... pffffff.....)

haHaHa jullie maken mij niet gek.
Toch wel lekker een sponsor

Re: Kumho's
Geplaatst: 30 jun 2005 21:10
door Martin
jans schreef:Heb i.v.m. de aankoop van semi slicks mijn Kumoh's binnenkort te koop.
De voorbanden 215-40-17 zijn nog ruim 90 %. Achterbanden 245-35-17
Voor wie er iets aan heeft.
Nu ik toch bezig ben,Heb er ook nog een einddemper liggen van een turbo.En een vóór pijp vanaf de turbo.Heb er ook nog een orginele accu staan van nog geen half jaar oud.en een orginele intercooler.
jans
Gewoon door blijven rijden worden van zelf slicks

.
Gr,

Martin
Geplaatst: 27 jul 2005 16:50
door Marcel
Jan,
als ik
deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........

dus de 2.2 rijder heeft een verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset

Geplaatst: 27 jul 2005 17:00
door SteV6
Marcel schreef:Jan,
als ik
deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........

dus de 2.2 rijder heeft een
verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset

Verlaagd? Marcel ik begin me toch een beetje zorgen te maken om jouw visuele vermogen

Eerst een karweitje voor kwartiertje lezen en nu denk je gelezen te hebben dat die Poolse 2.2
lager staat terwijl duidelijk te zien en te lezen is dat de auto 2cm
omhoog is gegaan naar het plaatsen van Turbo veren + dempers
SteV6

Geplaatst: 27 jul 2005 17:03
door Marcel
SteV6 schreef:Marcel schreef:Jan,
als ik
deze thread zo lees, waar een 2.2 rijder turboschokbrekers en veren onder zijn 2.2 heeft gelegd, moet je zo ook gewoon aan een 2.2 rijder kunnen slijten..........als ik hem zo hoor dan zit er toch comfortverschil tussen........

dus de 2.2 rijder heeft een
verlaagde 2.2 met beter comfort
Misschien vast iets voor stef666.........die is al aan het sparen hij heeft al:
- Xenon
- Demper
- Verlagingsset

Verlaagd? Marcel ik begin me toch een beetje zorgen te maken om jouw visuele vermogen

Eerst een karweitje voor kwartiertje lezen en nu denk je gelezen te hebben dat die Poolse 2.2
lager staat terwijl duidelijk te zien en te lezen is dat de auto 2cm
omhoog is gegaan naar het plaatsen van Turbo veren + dempers
SteV6

Klopt..........maar Jan zijn set is toch 2,5 - 3 cm lager
Tevens zegt hij dat hij voor geen verschil ziet........dus die snap ik niet

Geplaatst: 27 jul 2005 17:17
door jans
Zal jullie even uit de droom helpen.
De voor én achter dempers van een turbo zijn langer als die van een 2.2.
Als je de verlagings veren van een 2.2 neemt, en die daar op zet,Dan passen álleen de voorste veren goed. de achterste passen bij lange na niet, scheelt wel 5 cm
Die zilveren 2.2 kan dus 2 dingen doen.
1-- de orginele turbo set.Dan komt ie dus iets hoger uit dan standaard.
2-- de orginele dempers, i.c.m. 2.2 veren alleen aan de voor zijde, want er bestaan nog geen verlagings veren voor een turbo. in dat geval zakt ie vóór 2 cm
Geplaatst: 27 jul 2005 18:06
door Marcel
jans schreef:Zal jullie even uit de droom helpen.
De voor én achter dempers van een turbo zijn langer als die van een 2.2.
Als je de verlagings veren van een 2.2 neemt, en die daar op zet,Dan passen álleen de voorste veren goed. de achterste passen bij lange na niet, scheelt wel 5 cm
Die zilveren 2.2 kan dus 2 dingen doen.
1-- de orginele turbo set.Dan komt ie dus iets hoger uit dan standaard.
2-- de orginele dempers, i.c.m. 2.2 veren alleen aan de voor zijde, want er bestaan nog geen verlagings veren voor een turbo. in dat geval zakt ie vóór 2 cm
Jan de man heeft naar ik begrijp een originele turboset onder zijn 2.2 gezet, en staat idd hoger.
Hij zegt ook dat zijn speedster iets hoger staat.....maar wel beter rijd.
Als een 2.2 rijder dus jouw aangepaste turboset eonder set.....is hij iets lager en rijd beter......dacht ik zo

Geplaatst: 27 jul 2005 18:10
door jans
Ten eerste heb ik de set vorige week verkocht.
En ten tweede ,was die set die ik had ook in hoogte verstelbaar. heb ik bij de firma Kreiss tuning laten doen in Duitsland.
De turbo dempers zijn ongeveer 10 kn harder dan de 2.2 dedmpers.