Vanochtend kreeg ik een mailtje van meneer Gonzales dat er om 12:00 wat speedsters stonden in Akersloot. Ik mailde hem dat ik pas om 14:00 kon komen.
Hij schreef mij dat het dan te laad was. Gelukkig kon ik wat eerder komen en waren de speedsters er nog. We hebben even een praatje gemaakt en besproken of ze het leuk vonden voor een foto shoot te houden. Ze vonden het een erg leuk idee. Meneer Gozales kwam om de shoot te houden bij de betoncentrale bij het Alkmaarder meer in Akersloot. Ik vond het een top locatie. We reden daar heen met de drie Opel Speedsters + de Toyota GT86. Daar heb ik wat mooie platen geschoten. Bedankt meneer Gonzales voor de tip! En ook bedankt aan de eigenaren van de Speedsters! Volgende shoot hopelijk de Speedster/Toyota GT86 van meneer Gonzales haha

Hier een paar bewerkte foto's van de shoot. U kunt op de foto klikken voor een vergroting.

Voor alle foto's en van de wagens appart van de speedster eigenaren stuurt u dan een email naar mazeratie@gmail.com en dan stuur ik ze naar u op