ik ben nieuw hier op het forum dus laat ik eerst beginnen met me zelf voor te stellen.
mijn naam is robbo, ben op het moment 24 jaar, woon in almere, heb altijd motor ( racers ) gereden, maar daar ben ik nu een beetje op uit gekeken en je word steets bewuster van de gevaar van zon ding dus ben ermee gestopt.
ik kwam een keer een groene noble green speedster tegen hier in almere als opties een andere uitlaat filter en een compressor.
toen ik deze auto zag staan dacht ik wat doe ik nog op zon stink 2 wieler wat een pracht auto.
ik besloot een proefrit te maken met de auto, en dat beviel me heel erg..........

wel moest ik even wennen aan het geen stuurbekrachteging hebben in de speedster maarja opzich was het wel te doen.
hellaas was het hem toen niet geworden er mankeerde 1 en ander aan stonk heel erg naar de benzine, na een kleine proefrit zo erg dat je er gewoon misselijk van werd zo sterk was de lucht.
veel km gedraaid ook dan praat ik over een ruime 150,000, prijs was wel leuk ze vroegen 14,000 ( maarja als er zoveel dingetjes aan mankeren plus km stand snap ik het wel )
dus die heb ik toen helaas moeten laten staan.
nu ik mijn motor verkocht heb ben ik eindelijk zover om te kijken voor een speedster.
hoop dat jullie mij ook kunnen helpen misschien met tips waar ik op moet letten bij een aankoop want ik ben nog helemaal een beginner met deze auto.
wat ik zelf zoek is een schadevrije speedster lak moet gewoon top zijn, weinig km, links gestuurt, liefst geen standaard speedster wel 1 al waar een hele luide uitlaat op zit

helemaal top zou zijn een compressor, ( denk dat turbo naar een hele dure prijsklasse gaat ).
heeft iemand een speedster staan en die denkt dat lijkt op de mijne hoor ik het graag

Met vriendelijke groet, Robbo.