Gullwing roof hardtop:
http://www.ebay.co.uk/itm/Lotus-Elise-G ... 35cb10d118
Geniale hardtop
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: Geniale hardtop
De elise gullwing sluit weer niet mooi aan op onze rollbar cover.
Ik geloof dat in een ver verleden thorney eens een batch had laten maken voor de vx220.
Ik geloof dat in een ver verleden thorney eens een batch had laten maken voor de vx220.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Voordat iemand zo'n ding wil aanschaffen...
Er zijn verschillende pogingen geweest van verschillende makers om iets dergelijks te maken, inclusief Lotus zelf..
Allemaal drama.. Lotus heeft ze nooit op de markt gebracht (dat weet ik omdat ik er 1 ooit had besteld bij de auto.. nooit geleverd) en de anderen die wel iets hebben gemaakt zijn over het algemeen totale vergieten en lekken aan alle kanten wegens te ingewikkelde of slecht uitgedachte/uitgevoerde afdichtingen en scharnieren.
Idee is geweldig.. Tot nu toe helaas geen goede implementatie..
Bye, Arno.
Er zijn verschillende pogingen geweest van verschillende makers om iets dergelijks te maken, inclusief Lotus zelf..
Allemaal drama.. Lotus heeft ze nooit op de markt gebracht (dat weet ik omdat ik er 1 ooit had besteld bij de auto.. nooit geleverd) en de anderen die wel iets hebben gemaakt zijn over het algemeen totale vergieten en lekken aan alle kanten wegens te ingewikkelde of slecht uitgedachte/uitgevoerde afdichtingen en scharnieren.
Idee is geweldig.. Tot nu toe helaas geen goede implementatie..
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
Ik vind het idee opzich niet slecht. Als ze ze goed waterdicht zouden kunnen maken. Maar dan moeten ze wel te verwijderen zijn en dan ook nog eens in de kofferbak zien te passen. Anders heeft het nog weinig zin.
Opel Speedster 2.2 zwart
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik vind die glazen ook wel heel erg mooi, ik moet er elke keer weer van kwijlen!