Een aantal weken terug heb ik hier op het forum geluids fragmenten geplaats van jans zijn uitlaad maar helaas zonder beeld maar het is gelukt
om er beeld bij te krijgen veel plezier bij het éérste filmpje.
Ik wilde de filmpjes downloaden, maar vanuit de mediaplayer windowtjes kon ik ze niet "save target as"-sen
Lukte zo dus wel. Piet, Mark, kan dat ook op een andere manier?
@Maik :
C:\Documents and Settings\[inlognaam]\Local Settings\Temporary Internet Files
in deze directory zou je ze moeten vinden..... sleep ze binnen windows naar de dir. waar je ze wilt opslaan.
Maik schreef:Ik wilde de filmpjes downloaden, maar vanuit de mediaplayer windowtjes kon ik ze niet "save target as"-sen
Lukte zo dus wel. Piet, Mark, kan dat ook op een andere manier?
Ik heb een paar weken terug de settings van het forum veranderd zodat filmpjes niet meer in de pagina zelf worden getoond. Helaas geldt dat alleen voor nieuwe filmpjes die worden geupload, niet voor al bestaande. Zoals jij de filmpjes nu geplaatst hebt, zo komen ze voortaan op het forum.
Misschien wel handig voor nieuwe leden om te weten dat je voor dit geluid met een Miltek eerst veel euro's in je motor moet proppen.. Een miltek op een standaard Speedster klinkt iets harder als een standaard uitlaat..En komt dus niet in de buurt van dit filmpje.. Luister eerst eens op een meeting naar zp'n uitlaat voor je m blind koopt!! Verkijk je daar niet op