2.2i GEEL 8000km 2002 prijs 21.500,-

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
joost
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:49
Locatie: zwolle

2.2i GEEL 8000km 2002 prijs 21.500,-

Bericht door joost »

Hallo,

Mijn zeer mooie speedster staat in de weg momenteel!
heb nu 2 motoren in de schuur! dus ruimte gebrek.

Dus voor een goed bod mag de auto weg, zitten sport demper en luchtfilter onder verder alles origineell inkl boekjes en opel mobiliteits garantie!

bod boven de 21000

gr joost zwolle
email voor vragen info@laserverkoop.nl
Bijlagen
imag0001.JPG
imag0001.JPG (55.68 KiB) 6229 keer bekeken
imag0002.JPG
imag0002.JPG (55.73 KiB) 6227 keer bekeken
imag0004.JPG
imag0004.JPG (55.5 KiB) 6224 keer bekeken
Laatst gewijzigd door joost op 30 okt 2005 7:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi,

tjee nu al weg, je hebt hem toch pas 3 maanden :?:

Ik zou hem ook te koop zetten op:
http://www.marktplaats.nl € 6,-
http://www.speurders.nl gratis
http://www.2dehands.nl gratis
http://www.kapaza.nl/ gratis
http://www.autoscout24.nl gratis

Ik kreeg via marktplaats toch al twee reakties in één week :!:

Succes met de verkoop.
Gebruikersavatar
joost
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:49
Locatie: zwolle

Bericht door joost »

ik ken de sites!

hij mag weg moet niet! maar ik rij er niet mee en hij staat nu in de weg erg jammer! ik rij nu op quads op de openbare weg erg gaaf!

gr joost
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Te kp: gele Speedster

Bericht door Pipo »

joost schreef: hij mag weg moet niet!
gr joost
Ik denk niet dat hij snel weg zal zijn. Dacht dat de marktprijs voor een 2,2 van 2002 eerder rond de 20.000€ lag?
A thing of beauty is a joy forever!
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Re: Te kp: gele Speedster

Bericht door jans »

Pipo schreef:
joost schreef: hij mag weg moet niet!
gr joost
Ik denk niet dat hij snel weg zal zijn. Dacht dat de marktprijs voor een 2,2 van 2002 eerder rond de 20.000€ lag?
Als het een héél mooie is ,met weinig km 's ook wel 22.000 euro.
Gebruikersavatar
Gerard
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1520
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:30

Bericht door Gerard »

:bangin:
Gebruikersavatar
Dutch Boy
Actief lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 03 dec 2004 7:42
Locatie: Nbrrrrrr
Contacteer:

hulp

Bericht door Dutch Boy »

Misschien helpt dit, als je je 2.2 tenminste wil verkopen...... :roll:

"A less compromised, more macho-looking Elise. Or alternatively a less elegant clone devoid of the Lotus's total dynamic purity. Your opinion depends on whether you feel the extra five per cent of driving thrills available from the Lotus merits its premium over a similar-aged VX220, and whether you're willing to work the car hard enough, often enough, to tap into it.

Only TG's real die-hard enthusiasts would buy a used Elise instead. The VX220 was, after all, developed on the Elise chassis by Lotus, which has been building the VX since 2000. The 2.2-litre, 145bhp Vauxhall engine (now discontinued) is a dependable, strong and easily accessed source of power (0-60mph in 5.6sec).

The handling is sharp, engaging and retains most of the Elise's finesse. The boot is large and the roomy two-seater cabin is more invitingly equipped for daily use. What more could you want? Decent fuel economy, build quality and mechanical reliability? It has them, too. All the same, don't forget to check for suspension and body damage, and leaks of any kind in the engine bay.

A full service history is essential. The two-litre, 200bhp Turbo version (introduced December 2002) is an absolute corker. "


Aldus TOPGEAR ( http://www.topgear.com/drives/E7/D0/used/ ), ze geven een gebruikte Speedy zelfs 1 * meer dan een nieuwe T :!:

M.a.w.: bezint eer gij begint met de verkoop van uw Speedy :twisted:
Gebruikersavatar
joost
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:49
Locatie: zwolle

Bericht door joost »

bedankt voor alle tips!

ik vindt dat mijn auto toch echt min 24000,- waard is!
Hij heeft maar 7000km gelopen ziet er super uit en is :!: geel :!:

Als ik hem niet verkoop, niets aan de hand als ik de auto uit de schuur rijd voor een mooi ritje op zondag, dan geniet ik weer op en top! Alleen jammer dat de km stand volgend jaar niet boven de 8000 is haha

of zal ik de auto bewaren als young classic???? voor het geld hoeft hij neit weg gelukkig :wink:

vr gr joost
Gebruikersavatar
joost
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:49
Locatie: zwolle

nog wat foto's van de mooie bolide

Bericht door joost »

mooi he :lol:
Bijlagen
1.JPG
1.JPG (73.09 KiB) 6119 keer bekeken
2.JPG
2.JPG (88.46 KiB) 6120 keer bekeken
3.JPG
3.JPG (69.82 KiB) 6117 keer bekeken
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Ja hij is mooi :!:

De prijs van € 24.000,- is een stevige prijs, ik denk dat dealers er net zoveel voor vragen.........maar het is maar net wat de gek ervoor geeft.

Ik vindt het trouwens wel ver gaan om een aangepaste originele demper een sportdemper te noemen, zit toch wel verschil tussen mijns inziens :!:
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

Sportdemper

Bericht door Pipo »

Marcel schreef:Ik vindt het trouwens wel ver gaan om een aangepaste originele demper een sportdemper te noemen, zit toch wel verschil tussen mijns inziens :!:
Oh ja? En wat is een sportdemper in wezen anders dan een demper met verminderde tegendruk en wat hoger geluidsniveau? Ik ga er dan wel van uit dat de aanpassing gebeurt is in functie van de motor die er voor hangt en niet willekeurig.
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Sportdemper

Bericht door Marcel »

Pipo schreef: Oh ja? En wat is een sportdemper in wezen anders dan een demper met verminderde tegendruk en wat hoger geluidsniveau? Ik ga er dan wel van uit dat de aanpassing gebeurt is in functie van de motor die er voor hangt en niet willekeurig.
Het verschil is dat de sportdemper ervoor ontworpen is en volgens mij vaak ook nog van betere materialen gemaakt is.
Of een originele die gemodificeerd is door lassen en slijpen dezelfde eigenschappen heeft, ik heb geen idee :!: en wat de eventuele consequenties zijn voor de levensduur van de demper en de prestaties :?:

Maar als ik een auto zou kopen en men zou zeggen dat er een sportdemper onderzit en er blijkt een gemodificeerde originele onder te zitten, zou ik mijzelf enigzins opgelicht voelen :!:

Maar dat is mijn beeld :roll:
Gebruikersavatar
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2038
Lid geworden op: 17 dec 2004 14:40
Locatie: Oost-Vlaanderen

sportdemper

Bericht door Pipo »

Als je modificatie goed uitgevoerd is, is het resultaat qua prestaties gelijk aan dat van een gekochte sportdemper. Of zelfs beter, want er zit onder de vele markt-sportdempers veel kaf onder het koren.

Wat de kwaliteit betreft idem. De originele demper is in roestvrij staal uitgevoerd. Het is wel zo dat als je laswerk niet goed is uitgevoerd hieraan corrosie kan ontstaan die de levensduur van je demper negatief beïnvloedt.

Op het laatste punt moet ik je gelijk geven, Marcel :) Als je de wagen verkoopt moet je er wel bij vermelden dat het geen gekochte sportdemper is. Ikzelf als koper zou dat ook waarderen.
A thing of beauty is a joy forever!
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: sportdemper

Bericht door Marcel »

Pipo schreef: Op het laatste punt moet ik je gelijk geven, Marcel :) Als je de wagen verkoopt moet je er wel bij vermelden dat het geen gekochte sportdemper is. Ikzelf als koper zou dat ook waarderen.
Gelukkig België en Nederland weer op één lijn :lol:
Gebruikersavatar
joost
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 apr 2005 11:49
Locatie: zwolle

Bericht door joost »

ik ben overal eerlijk in en kopers mogen alles weten, maar als ik een leek in een advertentie moet uitlegen dat het een gemodificerde sportdemper is, dat is voor veel mensen te moeilijk. Een speedster freak zoals jullie tjaaa die snappen het wel haha.... maar goed, het is gewoon leuker dan een originele demper, welke ik er OOK NOG bij heb!

gr joost
Gesloten