Ze zijn niet bang
Hahaha.......ik had geloof ik beter niks kunnen zeggenjans schreef:Ja, dat is zekerHendrik-Jan schreef:Zal wel een speciale accessoire van Marcel zijn geweest. Hij was gek op accessoires maar de turbo laat hij standaard, dat heeft hij aan iedereen beloofd
Het leek mij ook al raar maar met die marcel weet je het maar nooit.Marcel schreef:Hahaha.......ik had geloof ik beter niks kunnen zeggenjans schreef:Ja, dat is zekerHendrik-Jan schreef:Zal wel een speciale accessoire van Marcel zijn geweest. Hij was gek op accessoires maar de turbo laat hij standaard, dat heeft hij aan iedereen beloofd
![]()
![]()
O ja.........voor diegenen die 100% wakker zijn, NEE er zit ook GEEN centrale vergrendeling op
Ja hij is afgelopen donderdag verkochtHendrik-Jan schreef:OpelCentrum heeft de auto weer van de site gehaald
Courante bakkies die SpeedstersMarcel schreef:Ja hij is afgelopen donderdag verkochtHendrik-Jan schreef:OpelCentrum heeft de auto weer van de site gehaald
Woensdag dus ingeleverd en donderdag verkocht![]()
Mensen kwamen voor de oranje en zagen de rode
Hij was ook wel heel mooi.
De wielen gaan misschien onder de zwarte van de verkoper die daar loopt, de mensen wilden liever de originele wielen![]()
LEERPUNT.......als je er andere wielen onder zet, hou je originele wielen
Nou idd ongelooflijk, vroeger raakte ze ze aan de straatstenen niet kwijt, en nu gaan ze sneller als warme broodjes.Hendrik-Jan schreef: Courante bakkies die Speedsters![]()
![]()