Rijvaardigheidstraining Maaskant voor E 100,-

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Rijvaardigheidstraining Maaskant voor E 100,-

Bericht door SteV6 »

Gezien het succes van de eerste rijvaardigheidstraining van de Speedsterclub zal er vast nog wel animo zijn van diegenen die er toen niet bij konden zijn ...

Op www.seat-online.nl is nu een aanbieding om op 20 augustus een rijvaardigheidstraining te volgen voor E 100,-

Voor serieuze belangstellenden: Rijvaardigheidstraining Seat-Online

Deelname aanmelding in dit topic lijkt mij het makkelijkst, omdat ik zelf niet mee doe aan deel 1, maar inmiddels aan deel 3.

Zo'n dag is behalve zeer leerzaam ook gewoon echt leuk, zoals velen inmiddels kunnen beamen. En deze actie is goedkoop, want normaal kost een training E 165,-.

Dus schroom niet, jullie zijn er van harte welkom!

SteV6
S4 Avant
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Goed initiatief Stephan.

Maar je denkt toch niet dat ik met mijn exclusieve bolide tussen die vreselijke suffe eigenlijk Golf willen rijdende seat rijders ga rijden :!:

Allemaal petje naar achteren, regenpijp eronder en denken dat ze een gave wagen hebben :P

:lol: ik ben benieuwd hoeveel seatrijders even komen lezen ;) en happen :lol:
Maar ik zit persoonlijk meer te denken om eens een privetraining te gaan doen, leer je veel meer van volgens mij :!:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Wanneer er genoeg belangstellenden zijn wil ik ook wel kijken of we weer een dag voor alleen Speedsters kunnen organiseren. Ik neem aan dat die korting ook voor ons geldt (zal ik wel even informeren).
Lotus Elise S2
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

Hendrik-Jan schreef:Wanneer er genoeg belangstellenden zijn wil ik ook wel kijken of we weer een dag voor alleen Speedsters kunnen organiseren. Ik neem aan dat die korting ook voor ons geldt (zal ik wel even informeren).
Misschien samen met de Lotus club? Die zitten veel op onze site, en de meeste zijn er ook 4 Aug. De Honda S2000 club heeft er ook wel oren naar om een keer wat samen te doen. Dat past beter dan de Seat club. Maar wel bedankt voor het aanbod.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Jongen's als jullie er voor de 2 keer naar toe willen , betekend dit , dat jullie de eerste keer er niet veel van hebben begrepen 8) :lol:
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Aangemeld voor deel 3 8)
Afbeelding
SteV6

Bericht door SteV6 »

Ik had op SO al geschreven dat er wellicht vreemde-merken-vrees zou zijn :oops: ....

@ Maik,

Ik heb vreselijk veel zin in deel 3! Eindelijk een keer een hele cursus gericht op driften. En hierna wordt het tijd voor zo'n airfield training met de Speedy om hogesnelheidsbochten te oefenen, zonder het rammen van vangrails als het misgaat.

SteV6
S4 Avant
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

SteV6 schreef:Ik had op SO al geschreven dat er wellicht vreemde-merken-vrees zou zijn :oops: ....
Dat is nog niet het ergste.........er gaat zelfs een vrouw mee :shock: :oops: 8)
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Je kunt wel merken dat somigen van de seat site komen.
ze willen alleen maar driften, en het liefst op een natte baan, sjonge wat stoer. toch zeker wel een blijk ,dat ze de auto nog niet onder controlle hebben. :toot:
SteV6

Bericht door SteV6 »

Marcel schreef:Dat is nog niet het ergste.........er gaat zelfs een vrouw mee :shock: :oops: 8)
Wat wil je nog meer? Van de twee mooiste "dingen" van het leven op een dag genieten ... vrouwen en auto's

Maar Maik en ik gaan niet naar deel 1, maar naar deel 3.

SteV6
S4 Avant
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

SteV6 schreef:
Marcel schreef:Dat is nog niet het ergste.........er gaat zelfs een vrouw mee :shock: :oops: 8)
Wat wil je nog meer? Van de twee mooiste "dingen" van het leven op een dag genieten ... vrouwen en auto's

Maar Maik en ik gaan niet naar deel 1, maar naar deel 3.

SteV6

Nog erger :shock: blijkt dat jullie dus ná TWEE keer oefenen het nog steeds niet kunnen :shock:

Zal het wel een keertje voordoen , maar dan op een droge weg :lol: 8)
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

***TRRRRRRRRRRRRRRRRINGGGGGGGGGGGG***

PATSER ALLERT!!!!!!!!!!!!

.... end of message....
Afbeelding
SteV6

Bericht door SteV6 »

1x, andermaal, de inschrijving loopt af!

SteV6
S4 Avant
Plaats reactie