Martin als ik het allemaal goed begrepen heb is ons subframe niet zo geschikt voor het Honda blok, maar meer voor een toyota blok.van dijk schreef:Jans is het niet wat om een vtec blok in je nieuwe Turbo te zetten. Ik vind het erg goed rijden. En in een Lotus past het ook![]()
Nog een maand of twee/drie, dan ben je van hem af.Martin schreef:Martin, Jans is met vakantie dus kan wel even duren voor hij reageerd![]()
lekker rustig hier op het forum![]()
Gr,Martin
Ja sorry dit is Jan zijn keuzeHendrik-Jan schreef:Op dit plaatje ziet de Noble er wel mooi uitmaar als ik de plaatjes van die grijze zie in de Autovisie kan ik er niet echt warm van worden
.
Donderdag is Van der Kooi op de MaartenMemorial met de Noble. Ben benieuwd....
Er staat er 1 in de showroom in Amsterdam Hendrik-Jan, gewoon even gaan kijken en dan zal je zien dat foto's de Noble geen eer aan doen. Hij is in het echt gewoon BRUUT! Smaken verschillen natuurlijk, maar hij heeft echt iets. Een echte schoonheid is het niet, a la een Aston Martin DB9 ofzo, maar ik heb de foto's in de autovisie ook gezien maar die maken hem inderdaad gewoon lelijk...Hendrik-Jan schreef:Op dit plaatje ziet de Noble er wel mooi uitmaar als ik de plaatjes van die grijze zie in de Autovisie kan ik er niet echt warm van worden
.
Donderdag is Van der Kooi op de MaartenMemorial met de Noble. Ben benieuwd....
Ja die is ook PRACHTIG..........die velgen vindt ik ook KWIJLHendrik-Jan schreef:Wiesmann is zeker gaaf. Ooit zo'n ding op Zandvoort horen en zien rijden.
Mij auto is tocht wel de Elise 111R kleur Storm Titanium: http://www.lotuscars.nl/lotus/indexlotus_ne.html
Bij "New Stock".
Even de loterij winnen (hoeft niet eens de hoofdprijs te zijn)