Silverwing
Hallo,
eerste berichtje van silverwing ... is allemaal nog wat nieuw voor mij!
Ben op 1 februari eigenaar geworden van een "zilverkleurige" speedster 2.2i, aangekocht bij Serge alias "Hellspeedster"-ander lid ...- die een turboversie op het oog had .. en inmiddels aangeschaft heeft!
Heb al veel plezier aan de wagen beleefd en ben er van overtuigd nog lang met deze wagen te bollen ... ik kan iedereen echt de speedster als kleine sportwagen aanraden!
Groetjes aan allen!
phil
Ben op 1 februari eigenaar geworden van een "zilverkleurige" speedster 2.2i, aangekocht bij Serge alias "Hellspeedster"-ander lid ...- die een turboversie op het oog had .. en inmiddels aangeschaft heeft!
Heb al veel plezier aan de wagen beleefd en ben er van overtuigd nog lang met deze wagen te bollen ... ik kan iedereen echt de speedster als kleine sportwagen aanraden!
Groetjes aan allen!
phil
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Hoi,silverwing schreef:Hallo,
Groetjes aan allen!
phil
welkom

Veel plezier hier en met je speedster

speedster heb ik verkocht ...al sedert begin van dit jaar ....
inmiddels zijn er al drie andere wagens hier gearriveerd ... waarvan er ééntje ook al weer de deur uit is ...
VW Golf V TDi, VW Beetle TDi hier bij ons .... intermezzo Audi TT Quattro inmiddels ook al weer voorbij ....
maar één ding kan ik jullie alvast vertellen ... van alle wagens die ik al gehad heb is de speedster de ABSOLUTE nummer 1 ....
je kan me vragen waarom verkocht je hem dan ...
*met twee kinderen is speedster niet evident ook niet als tweede wagen ...vrouwke reed niet zo graag met speedster ...
*en iedereen kan zich vergissen hé ....verkoop is één van mijn grootste fouten die ik al maakte!
KOESTER jullie speedster mensen!!! Een GOUDEN raad!
Kijk nog dagelijks naar jullie forum ....
soms ook nog wel eens naar topic speedster te koop ...
erg hé!
Grtzzzzz Phil
inmiddels zijn er al drie andere wagens hier gearriveerd ... waarvan er ééntje ook al weer de deur uit is ...
VW Golf V TDi, VW Beetle TDi hier bij ons .... intermezzo Audi TT Quattro inmiddels ook al weer voorbij ....
maar één ding kan ik jullie alvast vertellen ... van alle wagens die ik al gehad heb is de speedster de ABSOLUTE nummer 1 ....
je kan me vragen waarom verkocht je hem dan ...
*met twee kinderen is speedster niet evident ook niet als tweede wagen ...vrouwke reed niet zo graag met speedster ...
*en iedereen kan zich vergissen hé ....verkoop is één van mijn grootste fouten die ik al maakte!
KOESTER jullie speedster mensen!!! Een GOUDEN raad!
Kijk nog dagelijks naar jullie forum ....
soms ook nog wel eens naar topic speedster te koop ...
erg hé!
Grtzzzzz Phil
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
silverwing
Leuk om te zien als je voor de retrostijl gaat. Maar het is niet echt mijn ding.
A thing of beauty is a joy forever!
het is zover ... ruim 5,5 jaar geleden verkocht ik silverwing, speedster O945 ...
vandaag opnieuw een speedster aangeschaft ... is nr 1127, wordt volgende week geleverd ... slechts 3230km op de teller
ondertussen hebben de 2 kids elk hun rijbewijs en elk hun auto ... dus nu laat de gezinssituatie wel een speedy toe
grtz Philip
vandaag opnieuw een speedster aangeschaft ... is nr 1127, wordt volgende week geleverd ... slechts 3230km op de teller
ondertussen hebben de 2 kids elk hun rijbewijs en elk hun auto ... dus nu laat de gezinssituatie wel een speedy toe
grtz Philip
1 februari 2005 ... mijn echte kennismaking met de SPEEDSTER!!!!
- hellspeedster
- Actief lid