Kan het zijn dat deze alleen met tapse aansluitingen op de upright komen? (zoals onze turbo versie)
Elise-shop heeft voor onze NA's een ander type erbij.
Zie discussie op pagina 2: viewtopic.php?f=2&t=4849
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Geen idee.....
Ik kwam ze op het vx forum tegen. Leek mij wel een mooie prijs/ (hogere)kwaliteits verhouding te hebben.
In ieder geval , als ze niet passen/of aangepast moeten worden stopt het voor mij hier.
De Elise shop of vx parts items zullen ook wel voldoen.
Deze BOE versie gebruikt dacht ik een iets grotere maat (aircraft quality) bout dan de standaard M10 voor de binnenste kogel en daarvoor moet je waarschijnlijk e.e.a. aanpassen. (uitboren)
To me, a good solution is the BOE fabrication toe link kit. with increased diameter on the inside joint (11.3 instead of 10 mm). A quick calculation showed that this change allow 10 times more fatigue life.
However you will have to drill the rear subframe and corresponding bushes
Mijn toe-links moeten heeeel snel vervangen worden... Is dit goed voor mij? of wat word anders aangeraden?
Wat Van der Kooi betreft konden ook alleen de kogelgewrichten vervangen worden wat heel veel in kosten scheelde..