Ook ga ik ff de demper van mijn Cup uitlaat ff van binnen bekijken, heeft iemand toevallig nu ook al een foto hoe dat ding er van binnen uit ziet? kijken of het van binnen daadwerkelijk weggerot is

wordt weer een leuk klussie!
Ik kan uit ervaring zeggen dat de uitlaat vanzelf meer plaats maakt in je clam, dus dat komt helemaal goed.timmyboy55 schreef:nou dan past 85 - 90 mm ook welik ga kijken of ik tegen de rand kan gaan zitten
timmyboy55 schreef:Ik ga binnenkort bij mijn Stagebedrijf mijn uitlaat maar eens aanpakken.... eindelijk die afzichtelijke eindstukken eraf waarvoor ik in de plaats zelf 2 mooie stukken uit RVS ga draaien... ze moeten zo groot mogelijk worden kwa diameter.. dus hoeveel mm zal mogelijk zijn?
Ook ga ik ff de demper van mijn Cup uitlaat ff van binnen bekijken, heeft iemand toevallig nu ook al een foto hoe dat ding er van binnen uit ziet? kijken of het van binnen daadwerkelijk weggerot isdan wil ik dat ding zelf zo maken (iemand tips daarvoor met aanbrengen van demping?) dat hij wel wat herrie blijft maken (wel iets minder dan nu) maar vooral dat hij wat minder gaat klinken als een verkouden hond... of ligt dat niet aan de demper?
wordt weer een leuk klussie!
Dit....timmyboy55 schreef: Ik wil dat hij mooi gaat klinken en veel vermogen heeft :p