Ik vroeg me af hoe een speedster eruit zou zien als je het dak/vooruit volledig zou verwijderen in de stijl van een Lotus Eleven 2.
Omdat ik voor mijn werk regelmatig in 3D modeling pakketten werk kan ik een idee dus ook visueel maken
Zie hier dus de "Speedster eleven 2"
Het is nog 'Work in progress' . (interieur en achterkant zijn nog niet helemaal af)
ik zal binnenkort nog wat meer laten zien als het ontwerp af is.
Ziet er fantastisch uit!
Begin al direct na te denken of ik er ééntje ga opofferen voor zulk project.
Weet dat er al 2-eleven's gemaakt zijn vertrekkende van speedsters (uk)
Maarruhhh, hoe heb jij de shape van een Speedster in 3D gekregen? Want daar zijn in het verleden al eens wat mensen mee bezig geweest. En heb je dan ook het origineel als 3D model beschikbaar?
Ik wist niet dat ze al bestonden.. Iemand daar een foto van? ben wel benieuwd hoe ze het gedaan hebben. Ik kon er niks over vinden online namelijk.
@exmantaa, alle gratis 3D modellen die ik online kon vinden waren vrij waardeloos. (low-poly en slechte dimensies) Dus ben er zelf mee aan de gang gegaan.
Als je een goed compleet model wil is dit misschien iets: http://www.cgtrader.com/3d-models/car/s ... 0-mid-poly
Elnielio schreef:Ik wist niet dat ze al bestonden.. Iemand daar een foto van? ben wel benieuwd hoe ze het gedaan hebben. Ik kon er niks over vinden online namelijk.
Inderdaad is toch anders, Ik vind juist originele speedster body zo zonder dak goed werken. (mooier dan de 2eleven imho)
@Vauxhall ik ga niet zagen in m'n eigen speedster, ik wil er ook nog in kunnen rijden als het regent.. maar als je toch een speedster over hebt en je bent handig genoeg om dit soort bodywork modificaties te maken... ik kom graag proef rijden
Zoiets dergelijks ben ik ook nog van plan te maken, maar dan met wat TV schermen en pedalen om er een race simulator van te maken. Leek me wel wat voor in de mancave
speedokus schreef:ziet er niet verkeerd uit, zou wel degelijkpotentie hebben, niks om naar de opeldesigners te sturen?
grt Speedokus.
Hoeveel verlies denk je dat Opel gemaakt heeft met de speedster? Met moeite (fikse kortingen) 7000? verkocht van de 9000 geplande...
Daarna de GT gemaakt, ook weinig van verkocht...
Dus zeker geen vervolg verhaal
Hehe als de speedster nog in productie was geweest misschien...
Ik denk wel als ik nog wat tijd heb dat ik ook nog een andere variant ga ontwerpen. Ik dacht bijvoorbeeld aan een coupe versie.
Iemand nog andere suggesties?
@AKra. Leuk idee om een race simulator te bouwen. moet je wel aardig wat ruimte hebben om een speedster in je mancave te plaatsen . Ik ben zelf de gelukkige eigenaar van een Oculus rift DK2 met een logitech g27 hier op kantoor. (De voordelen van een Game developer zijn. ) Afgelopen dagen asserto corsa uitgebreid aan testen geweest. Zeer indrukwekkend! Jammer dat de speedster niet in het spel zit. Heb al wel even gekeken of ik dit 3D model geschikt voor de game kan maken.