opel GT en/of speedster ?

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hotdog
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 11 aug 2005 8:49
Locatie: Venlo

opel GT en/of speedster ?

Bericht door hotdog »

Hallo, ik ben Theo en woon in Venlo. Ik rijd al 20 jaar opel GT. Momenteel heb ik 2 GT's. Een oranje GT die ik al vanaf 1985 rijd en een blauwe GT sinds 1993. De Speedster werd een paar jaar geleden onofficieel aangekondigd als de nieuwe GT. Hij leek helemaal niet op de GT en uiteindelijk werd hij gepresenteerd als de Speedster. Op dit moment is Opel (weer) bezig aan de opvolger voor de GT die in het voorjaar van 2007 moet verschijnen. De neus van deze nieuwe GT lijkt verdacht veel op die van de Speedster, de rest van de body veel minder. Maar goed, uiteindelijk wil ik me alleen voorstellen aan jullie. Ik vind de Speedster absoluut klasse, hoog showgehalte en veel vermogen voor relatief weinig geld. Ik vind hem in elke kleur mooi, alleen in zwart vind ik hem gedrongen en van een afstand niet direct herkenbaar als zijnde een speedster. Ik heb al in een speedster gezeten voordat hij bij de opel dealers in Nederland te zien was. Dat is het voordeel als je aan de grens met Duitsland woont. Ik heb dus (nog?) geen Speedster. Maar ik ben wel hevig geïnterresseerd. "Helaas" heb ik nog andere hobbies; ik droom namelijk ook nog van een eigen zweefvliegtuig. Hoe dan ook, er zal dan 1 GT de deur uit moeten. Kunnen jullie me misschien vertellen wat er aan onkosten bij komt (BPM) als ik er een in Duitsland zou kopen, dus vanaf bj. 2000 ?

groetjes, Theo
vliegen is ook leuk
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: opel GT en/of speedster ?

Bericht door Marcel »

Welkom :!:

GT is ook leuk......en de nieuwe speedster/GT zal geen speedster meer zijn zoals deze........dat wordt weer een echte Opel.