Ik heb zelf een Innovate LC2 aangeschaft en de eerste vraag is dan: Waar haal ik de switch +12V vandaan en waar aard ik hem?
De "-" Aarde:
De aarde kan in principe overal waar je aarde maakt, maar er wordt hier ook duidelijk aanbevolen om deze op de - van de ECU aan te sluiten. Dit is op zich niet moeilijk omdat er een apart aardedraadje met oog loopt uit je kabelboom. Kan bijna niet missen.
Zoiets:

De "+12V" voeding:
In de handleiding van Innovate staat dat een contact gesturde 12V bron niet van de ECU-RADIO-FUELPUMP-INJ. etc. gepakt mag worden (waarschijnlijk zeggen ze dit om in te dekken?).Niet echt leuk omdat dit wel makkelijke bronnen zijn. Zeker de brandstofpomp (thanx Smiley), paars/witte draad #8:

Ik heb Arno horen zeggen dat de 12V ook van de ECU gepakt kan/moet worden. Wat is waarheid en waarom?
Radio als bron is in de UK al en keer getest en is niet bevallen, niet doen dus.
Daarnaast nog een 2e dingetje...
Er zit ca. 2 meter kabel aan de wideband. Nu wil ik de controller in het motorruim inbouwen i.v.m. de 12V en aarde draden (controller onder het KV reservoir) en de draden IN de subframe balk (met die gaten) leggen. Geen idee waar ik anders 2 meter kabel fatsoenlij weg kan werken (inkorten wil ik liever niet).

Graag jullie ideen en ervaringen aub!