Welke remblokken
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Welke remblokken
Dit is niet het eerste topic over remblokken... Maar toch.
Wat is jullie ervaring met andere blokken. wat rem stof betreft en natuurlijk het betere rem gedrag.
Ferodo ds2500 - greenstuf.
Gr.pascal
Wat is jullie ervaring met andere blokken. wat rem stof betreft en natuurlijk het betere rem gedrag.
Ferodo ds2500 - greenstuf.
Gr.pascal
DS2500 als je wilt dat het remt, en greensh#t als je schone wielen wilt houden
Je kan ook nog overwegen om Pagid te nemen, De zijn nog beter dan de DS2500 maar geven ook nóg meer remstof af. (en slijten derhalve ook harder)

Je kan ook nog overwegen om Pagid te nemen, De zijn nog beter dan de DS2500 maar geven ook nóg meer remstof af. (en slijten derhalve ook harder)
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

als de originele.
Meer stof als de originele.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: als de originele.
nog meer stof.......pfffffffff blijf ik poetsendamnedt schreef:Meer stof als de originele.

Red stuff is al een stuk beter, En zeker de laatste specificatie. Maar die geeft ook redelijk wat stof
En bij grote remblokken hebben ze nogal wat "opwarm" tijd nodig. Maar dat is bij de Speedsterblokken niet het geval...
Mocht ik nieuwe remmen nodig hebben ga ik maar eens shoppen voor dit setje denk ik.
http://www.vx-performance.de/catalog/pr ... eb23c723a3

Mocht ik nieuwe remmen nodig hebben ga ik maar eens shoppen voor dit setje denk ik.
http://www.vx-performance.de/catalog/pr ... eb23c723a3
Grtn. Stefan

Green stuff voldoet aan de voorkant ook wel, Zolang je maar niet meerdere stops van hogere snelheid hoeft te maken. want dan gaan ze namelijk zéér snel faden.
Ik heb dit zelf meegemaakt in de Eifel bergje af....... (bij thuiskomst heb ik ze direct weggegooid)
Aan de achterzijde van de Speedster zou ik ze ook nog wel "durven" monteren.
Ik heb dit zelf meegemaakt in de Eifel bergje af....... (bij thuiskomst heb ik ze direct weggegooid)
Aan de achterzijde van de Speedster zou ik ze ook nog wel "durven" monteren.
Grtn. Stefan

- blue speedster
- Lid
Gewoon de remblokken van de standaard Speedster Turbo
op de auto monteren.
Deze blokken remmen fantastisch, zonder dat er een vorm van fading zal optreden. (Zie mijn reactie Lotus on Track).
Met vr. gr.
Blue Speedster
op de auto monteren.
Deze blokken remmen fantastisch, zonder dat er een vorm van fading zal optreden. (Zie mijn reactie Lotus on Track).
Met vr. gr.
Blue Speedster
Laatst gewijzigd door blue speedster op 14 aug 2005 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.