
Dit maal omdat ze niet zeker zijn of de Bridgestone pontenza (voorste banden) over de juiste maat beschikt voor de Speedster.
C.O.C gelijkvormigheidsattest waar alle gegevens beschreven staan is niet meer nodig bij import binnen de EU.
Daar heeft Europa Belgie voor op de vingers getikt in 2011.
De Speedster was dus aangemeld zonder C.O.C
Met gevolg dat we weer eens bij Opel een attest kunnen gaan halen voor iets orgineel en we de Speedster nog maar eens naar de herkeuring kunnen laten rijden.
Heb dit topic aangemaakt om te weten te komen wat men allemaal durft uitvinden om een orginele Speedster toch af te keuren op de Belgische keuring en waar mede Speedster eigenaars of nieuwe eigenaars mischien rekening mee kunnen houden in de toekomst alvorens zich int zak te laten zetten door de autokeuring.
Op de keuring weten ze zelf niet wat ze aan het keuren zijn....bij deze gewaarschuwd!
hieronder mijn rode kaart lijstje telkens met verschillende Speedsters.
Orginele schokdempers Bilstein 2x zelfde station.
Instapschade (scheurtje) zetel bestuurderskant.
Bridgetone Potenza vooraan 175 55 R17 81 V