Dbilas kit= laten plaatsen door Dbilas...en alleen ook daar!!!!! Je krijgt NOOIT een pasklare kit afgelevert om ze zelf te plaatsen
Maar = goedkoopste pk's/prijs want ALLES zit erin voor VEEL vermogen
Laat je gewoon een ligth kit plaatsen op je 2.4 inlaat door Dbilas. Doen ze en je kan erna de laatste pk's (een stuk of 20/30) er nog uit persen door je OBD tuner.
Berichtdoor tibby » 18 mei 2011 14:12
Als laatste firma had ik Dbilas gecontacteerd.
Deze hebben een nieuwe kit in hun assortiment. De light turbokit.
Dbilas belooft me 235/240 pk en 300 nm met een 2.4 inlaat in plaats van de originele inlaat op de speedster. 215pk en 300nm koppel
Deze kit bevat niet de Dbilas inlaatmanifold en geen injectors en kost 4300 euro+ 500 euro plaatsing.
De reden voor Dbilas is: turbo valt minder op dan kompressor (Belgische keuring) ALTIJD DIREKT ANTWOORD GEHAD. ZELFS EEN UUR NA EEN MAIL TE VERSTUREN. Leuke prijs, zeker als je een turbo uitlaatdemper op de kop kunt tikken, gaat er nog van de prijs af...
Deze firma heeft tochal wat speedster ervaring... Waaronder hier sommigen in deze club.
IK hoop dat ik de juiste keus heb gemaakt en vraag aan diegenen die zo een kit hebben laten plaatsen of er veel problemen zijn geweest/graad van afwerking/behandeling van de wagen (krassen enz...) Mag ook in PB getuurd worden.
Grtz en tot na de ombouw (moet nog afspraak maken wel

)
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
ps... prijzen zijn anders nu:
http://www.dbilas-shop.com/Fahrzeughers ... 5vbij86m52
Wss kunnen de Nederlanders een mooie sc kit aanbieden voor een mooie prijs.......maar als je de motorkap open trekt en ze zien een 'grote' eaton steken (want klein is die niet) heb je prijs..........
Maar goed , alles hangt van het keuringstation af..