Optie prijslijst Speedster 2.2 en Turbo
Optie prijslijst Speedster 2.2 en Turbo
Wie o wie heeft er een zo recent mogelijke optie prijslijst van de Speedster 2.2 en de Turbo en zou digitaal aan kunnen bieden.
Alvast bedankt!
Michel
Alvast bedankt!
Michel
Nog wat extra´s.
Heb juist de volgende extra´s aangeschaft.
Gordelhoesjes, zwart met geborduurde Speedster tekst € 48,-. ex.btw (-10%)
Reistassenset Speedster (2 stuks met geborduurde Speedster tekst)
setprijs € 120,- ex.btw (-10%)
Beugel Sppedster, alu beugel voor onder het dashboard tot aan middenconsole (waar later oliedruk/temp meters op passen)
€ 435,-. ex.btw (-30%).
Voor beeld beugel zie foto.
Gordelhoesjes, zwart met geborduurde Speedster tekst € 48,-. ex.btw (-10%)
Reistassenset Speedster (2 stuks met geborduurde Speedster tekst)
setprijs € 120,- ex.btw (-10%)
Beugel Sppedster, alu beugel voor onder het dashboard tot aan middenconsole (waar later oliedruk/temp meters op passen)
€ 435,-. ex.btw (-30%).
Voor beeld beugel zie foto.
- Bijlagen
-
- speedster_big_03_800.jpg (53.58 KiB) 1465 keer bekeken
In het echt veel mooier.
Deze foto is van Opel. In het echt is de beugel mooier geworden.
Is geheel demontabel met inbus bouten. Kan dus alle bedrading in worden weggewerkt.
Heeft aan beide zijden verlichting in de vorm van 3 in grote toenemende leds en een drukknop op het smalle gedeelte voor de in/uitschakeling.
Was inderdaad wel even slikken van de prijs.....maar ja, je kan het later niet meenemen....
Is geheel demontabel met inbus bouten. Kan dus alle bedrading in worden weggewerkt.
Heeft aan beide zijden verlichting in de vorm van 3 in grote toenemende leds en een drukknop op het smalle gedeelte voor de in/uitschakeling.
Was inderdaad wel even slikken van de prijs.....maar ja, je kan het later niet meenemen....
thanx
Thanx Marcel
Wat mij nu wel opvalt is dat de (Opel c.q. Lotus) beugel die ik heb enigszins afwijkt in uitvoering van die van jou, damnedt.
Momenteel geen foto maar zo zit bij die van mij het interieurlicht (nou ja 'licht'
) op de beugel, zelf heb ik er de houder van mobi opzitten handig 

Wat mij nu wel opvalt is dat de (Opel c.q. Lotus) beugel die ik heb enigszins afwijkt in uitvoering van die van jou, damnedt.
Momenteel geen foto maar zo zit bij die van mij het interieurlicht (nou ja 'licht'

Is inderdaad mooier dan op mijn afbeelding.
Mijn beugel is mooier dan op de foto van Opel.
Hij heeft inderdaad aan beide zijden verlichting(3 leds)en is uit elkaar te schroeven middels inbusbouten.
Ik ga er in iedergeval mijn GSM houder op vastmaken.
Hij heeft inderdaad aan beide zijden verlichting(3 leds)en is uit elkaar te schroeven middels inbusbouten.
Ik ga er in iedergeval mijn GSM houder op vastmaken.