Zwarte oem hardtop 2.2
- fredjespeedster
- Mega lid
Zwarte oem hardtop 2.2
Zwarte oem hardtop 2.2 met opbergtas in zeer goede staat.
Nauwelijks gebruikt.
950e vaste prijs
Nauwelijks gebruikt.
950e vaste prijs
Re: Zwarte oem hardtop 2.2
Ik ben eigenlijk opzoek naar een zwarte 2.2 hardtop maar heb zelf nu nog wel een zilveren 2.2 hardtop met een carbon wrap erover in prima staat dus mocht Iemand daar in interesse in hebben? 

- RollatorGT
- Actief lid
Beste Elnielio,
Ik ben wel op zoek naar een hardtop, uit ervaring weet ik dat de spullen van Fredje o.k. zijn maar glans zwart is geen goede combi met mijn Speedster en overspuiten is zonde.
Mat of zijdeglans zwart zou kunnen of zilvergrijs zoals de raamlijst (zie bijlage) of misschien toch mandarin.
Nep (niet functioneel) carbon/wrap is voor mij taboe dus in ieder geval wrap verwijderen en eventueel overspuiten.
Fredje weet dat ik snel en betrouwbaar zaken kan doen, noem een eerlijke prijs en binnen een week heb jij een perfecte hardtop en ik een (basis) om naar eigen smaak aan te passen.
Ik ben wel op zoek naar een hardtop, uit ervaring weet ik dat de spullen van Fredje o.k. zijn maar glans zwart is geen goede combi met mijn Speedster en overspuiten is zonde.
Mat of zijdeglans zwart zou kunnen of zilvergrijs zoals de raamlijst (zie bijlage) of misschien toch mandarin.
Nep (niet functioneel) carbon/wrap is voor mij taboe dus in ieder geval wrap verwijderen en eventueel overspuiten.
Fredje weet dat ik snel en betrouwbaar zaken kan doen, noem een eerlijke prijs en binnen een week heb jij een perfecte hardtop en ik een (basis) om naar eigen smaak aan te passen.
- Bijlagen
-
- Foto0255.jpg (209.04 KiB) 1890 keer bekeken
- timmyboy55
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
@RollatorGT, Zilveren Hardtop icm een zilveren raamlijst staat erg goed! bij elke kleur speedster moet ik zeggen (ik rij ook nog steeds met een Zilveren op een blauwe speedster.. heb alleen mijn raamlijst zwart gespoten, staat meteen een stuk minder goed!). Dus ik denk dat jij gerust een Zilveren hardtop kunt monteren.
- S. Gonzales
Of....je raamlijst én het dak in dezelfde kleur als de auto laten spuiten! Dan is het mooi één geheel. Heb ik ook gedaan, maar smaken verschillen (gelukkig maar
)
En wat jouw 'betrouwbaar zaken doen' betreft, klopt....je was zelfs nog net iets eerder met betalen dan Smiley.
Prima Henk.

En wat jouw 'betrouwbaar zaken doen' betreft, klopt....je was zelfs nog net iets eerder met betalen dan Smiley.

A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ik stel een naamswijziging voor van RollatorGT naar Snelle HenkieS. Gonzales schreef:je was zelfs nog net iets eerder met betalen dan Smiley.Prima Henk.

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- RollatorGT
- Actief lid
Mijn eigen idee: Spenkie (Speedster Henkie), wat weer een verbastering is van spanken en dan denk ik b.v. aan:
In de kleur v.d. auto is voor mij de eerste optie.
In de kleur v.d. auto is voor mij de eerste optie.
- Bijlagen
-
- naamloos (12).png (18.53 KiB) 1833 keer bekeken
- RollatorGT
- Actief lid
Geen reactie van Elnielio,
Beste Fredjespeedster,
Lieve, beste, aardige, betrouwbare, vindingrijke, handige Belgisch Vlaamse buurman, bloedverwant met een gezamenlijk oorlogsverleden.
Oh...oh....wat hebben wij geleden.
Kom ik misschien in aanmerking voor een beetje korting ??
Voorstel:
Hard top 950 euro min vrienden korting = 900,00 euro,
NA koplamp links voor (bestuurderskant), gaaf door u geleverd, - 400,00 ,,
P.s.
Graag verzenden, alleen al het lezen van uw verpakkings materiaal is al een feest.
Beste Fredjespeedster,
Lieve, beste, aardige, betrouwbare, vindingrijke, handige Belgisch Vlaamse buurman, bloedverwant met een gezamenlijk oorlogsverleden.
Voorstel:
P.s.
Graag verzenden, alleen al het lezen van uw verpakkings materiaal is al een feest.
De wrap is zo te verwijderen, is geen probleem.
Ik wil best wel iets lager gaan zitten maar ook niet teveel (anders kan ik beter m'n eigen hardtop overspuiten).
laten we zeggen 850? zal zelfs ook even wat nieuwe berschermrubbers bestellen, want er was er 1 afgewaaid.
Ik verkoop hem natuurlijk wel alleen als ik die van FredjeSpeedster over kan kopen
Als hij verder omlaag wil de meer korting jij krijgt 
Ik wil best wel iets lager gaan zitten maar ook niet teveel (anders kan ik beter m'n eigen hardtop overspuiten).
laten we zeggen 850? zal zelfs ook even wat nieuwe berschermrubbers bestellen, want er was er 1 afgewaaid.
Ik verkoop hem natuurlijk wel alleen als ik die van FredjeSpeedster over kan kopen

wat foto's

Heb je geen koelingsproblemen zoals het kenteken nu gemonteerd zit? Ziet er op zich best goed uit zo...
- timmyboy55
- Contacteer:
neenee! Schrapen met die kentekenplaat!!
- fredjespeedster
- Mega lid
RollatorGT schreef:Geen reactie van Elnielio,
Beste Fredjespeedster,
Voorstel:
P.s.
Geachte meneer Spenkie (snelle Henkie)
Bij deze kan ik officieel bevestigen dat je in aanmerking kan komen voor een korting.
Toch ga ik in alle droevheid moeten melden dat de hardtop niet verpakt zou zijn met feestelijke leesvoer.
Aangezien ik het feestelijke leesvoer nu gebruik om onderaan de kattenbak te leggen zie ik ook nergens een mogelijkheid om het eventueel mee te verzenden.
Wat de Koplamp betreft .... als het geen zwaar oorlogsverleden heeft na het hier vertrokken is en nog compleet is dan kunnen we er altijd wel uitkomen.
Met vriendelijke groeten en tot nader antwoordt
Janssens Wim
Laatst gewijzigd door fredjespeedster op 01 nov 2016 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.