Wat een drukte weer allemaal!
Jans, het was Nordschleife! En 350km heen en terug op 1 dag is helemaal niet ver, maar jij bent al weer een paar jaartjes ouder he
De terugreis zelfs helemaal open gereden, met oordoppen in heel goed te doen en in het namiddag/avond zonnetje heerlijk!
Zoals Stef al zei was het een mooie dag, mooi weer en mooie auto's en mijn maat (met de M5) en ik hebben alles weer heel gehouden
Ik heb gedurende de hele dag maar 1 speedster gezien eigenlijk en dat was die van mij

, zelfs op de ring dus een zeldzame auto...
Ik heb kunnen zien dat de olietemperatuur gelukkig niet heel hoog werd op het circuit, 111 graden max. De speedy hield zich goed op de baan, remmetjes bleven het prima doen, vooral in verhouding tot de seat leon die ik hiervoor had... Als de remmen echt heet worden gaan ze ietsje minder goed remmen, maar faden kon je het niet echt noemen, je moest alleen wat harder "trappen".
Vijf rondjes gedaan dus, dat is wel 5 x 22km = 90km. Toen was het wel welletjes.
H-J: sorry, volgende keer zet ik het wel even op het forum als ik weer ga. Ik wist niet dat hier voor de rest nog mensen waren die zo gek waren om 700km te rijden voor 1 dagje benzinedampen/verbrand rubber/uitlaatgassen ruiken
Hieronder nog wat foto'tjes voor degenen die dat leuk vinden:
1 Heenreis, 5uur vertrekken, mooie zonsopgang
2 Heenreis, tanken in Duitsland (Vpower100 natuurlijk

)
3 Eindelijk dan, de RING!