na een aantal maanden op het forum gekeken te hebben wordt het tijd dat ik mij voorstel.
Mijn naam is Remko, ik woon in Wieringerwaard (noord Holland).
Al een tijdje was ik op zoek naar een nieuw speeltje. Indertijd heb ik een E30 M3 gehad waarvan ik veel plezier had. Die heb ik een jaar of drie geleden verkocht.
Het was niet zo makkelijk om iets leuks te vinden, temeer omdat ik moeite heb met een auto als "speelgoed" dat jaarlijks in waarde afneemt. Daarom waren opties als een Cooper S works, Mercedes SL(K), een 911 of Honda S2000 geen geschikte opties.
De Lotus Elise vindt ik niet zo mooi, bovendien zijn de specs minder (dat is hier een overbodige aanvulling, weet ik..).
Dus toen ben ik met mezelf de discussie aangegaan of ik nu wel of niet voor een Speedster zou gaan.. en dat doe ik dus wel

Vanavond ga ik naar een rode en een zwarte kijken, morgen een blauwe en misschien nog een "opknapper in Belgie dit weekend.
Doel is om een optisch origineel exemplaar te vinden/restaureren. Technisch wil ik er hoogstwaarschijnlijk een aantal mods in bouwen waaronder verbeterde remmen en een compressor. Dat is ook de redden dat ik geen turboversie koop, al zou ik die wielen wel willen...
Anyway, wellicht kan ik binnenkort met jullie meedoen als mede Speedster bezitter.
Vragen zijn welkom, zelf hoop ik dat ik een aantal van jullie op enig moment mag ontmoeten, lijkt me leuk!