We doen altijd maatwerk, dus ik vraag altijd wat je doel is als rijder. De antwoorden zijn altijd verschillend:
- auto uit de muur houden
- 's avonds met een grote glimlach naar huis
- wereldkampioen F1 worden
- een paar seconden sneller
- wat verder naar voren komen in het startveld waaraan ik deelneem
Soms een combinatie van die dingen. Vervolgens gaan we de baan op en zal ik eerst kijken wat iemand huidige niveau is (naar rondetijden kijk ik dan nog niet). Van daaruit gaan we verder werken. Het maakt mij dan niet uit of iemand beginner is, gevorderd of zelfs heel ervaren.
We zijn per los uur te boeken en dat kost 75 euro. Mijn advies is altijd om eens in de zoveel tijd een uurtje te boeken. Als je meer wilt, dan kun je beter aan de licentiecursus of masterclass meedoen. Wel zijn er vaak mensen die na één uur instructie vragen of ze een paar uur later op de dag nog een uur erbij kunnen boeken. Dat is een mooi compliment.
Ik heb zelf veel ervaring met Lotussen, Speedsters en natuurlijk een hoop andere auto's (met middenmotor) en dat gebruik ik om in ieder geval altijd punt 1 en 2 te waarborgen en meestal gaan punt 4 en 5 dan vanzelf.
Ik zou het leuk vinden om eens met jou op pad te gaan Smiley, ik ken al wat onboardfilmpjes van je.