Wil hem niet persé kwijt, maar zoek een geluid dat beter bij een 70 mm uitlaat past.
jans schreef:Iemand van de turbo boys nog belang bij een Milltek einddemper![]()
Wil hem niet persé kwijt, maar zoek een geluid dat beter bij een 70 mm uitlaat past.
Dat moet je mij eens uitleggen Jans. Heeft Wolves je een CUP-uitlaat aangeboden ofzo???jans schreef:Wil hem niet persé kwijt, maar zoek een geluid dat beter bij een 70 mm uitlaat past.
Mja..jans schreef:.Hij komt van EPS te Hoogezant.
Was dat de Turbo van Iceman?jans schreef:Heb er een kleine beetje ervaring mee. Met EPS.
Heb daar toedertijd mijn precat laten verwijderen ,en sportcat laten monteren.Dit hebben ze netjes gedaan en 5 uur werk. Ook hebben ze goede materialen gebruikt. Kortom misschien heb ik toe wel geluk gehad,
Mede omdat ik toen de eerste speedster was.
Vorige maand ben ik er nog een keer geweest om het laatste stukjs pijp
te vergroten naar 70 mm, en óók dat zag er goed uit.
Wat ik dus heb laten doen ,was niet het moeilijkste!
Om daar een compleet nieuwe einddemper te laten maken, tja, voor het vermogen kan er niet veel mis gaan, want dat brengt nauwelijks 1 pk.
Er is vorige maand iemand van ons daar naar toe geweest, en een einddemper laten monteren.Heb het afgelopen zondag even aanschouwd en aangehoord. En er zat een mooie zware brom in.Maar dat is ieder zijn smaak. En kwalitatief ? de tijd zal het leren.