Of een Speedster met ander kleurtje

Oja lekker gratis adverteren zo, gevonden wordt de auto toch wel. Slimpaul schreef: 06 jun 2019 7:37 Ja dat snap ik welDeze advertentie is gratis en als je 'm gewoon bij auto's plaats, moet je er voor betalen.
Wel een Hollander die 'm verkoop, waarschijnlijk![]()
![]()
S. Gonzales schreef: 06 jun 2019 10:21 En dit danHeel eng, en dan het idee dat er zulke 'herstelde' exemplaren verhandeld worden.
image.jpeg
Zo moet ik ook vaak glimlachen om verkopers die er vol trots bij vermelden "nooit mee op circuit gereden"!
Nee, dat is maar beter ook wanneer het zo'n "vakkundig hersteld" exemplaar betreft.![]()
De groep 'trackers' waar ik regelmatig mee op CPZ ben hebben hun spullen allemaal prima in orde, dat heeft Alex volgens mij ook al eens toegelicht.
Overigens is het geenzins mijn bedoeling enig verband te leggen met de rode Speedster in de advertentie hierboven. Ik ken de auto en de huidige eigenaar niet.
Gaat de goede kant op.Smiley schreef: 14 jun 2019 20:29 Goh, dus vleugeldeuren, een paar gaten in je stoelen en een lotus sticker krikken de marktwaarde met 20k op. Mooi.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 5-216-4975
De naam is ook gewijzigd:Daan schreef: 16 jun 2019 16:42 Dikke prima die prijzen.... (zolang je verkoopt).
Ga dan wel overwegen de mijne te verkopen en een afgedankte terug te kopen voor track.