een paar hoogte punten zijn: Het goed doorstaan om onverhard te rijden met de Speedster (met regelmatig een bocht dwars nemen) En een enorme stofwolk veroorzaken zodat achtervolgende Subaru's het spoor volledig bijster waren

Ik weet nu ook dat de Speedster kan "vliegen" Ik nam op een dijkje een steile brug iets te snel en kwam met vier wielen los om vervolgens een metertje ver "airborne" te zijn

We hebben zo goed als de volledige tocht open gereden, Ook tijden de paar buien die we gehad hebben, En met 150 op de duitse autobahn heb je niet veel last van de regen. Alleen het achterruitje wordt een beetje nat (wat vervolgens in de bak achter de stoelen loopt)
En ook weer wat diepte punten: We hebben (zoals ieder jaar) weer een complete "proef" verknald en ruim een uur doelloos in Duitsland rondgereden, Uiteindelijk hadden we 3 van de 21 (geloof ik) punten gevonden

Het vechten tegen de slaap om een uur of 4 's-Nachts op de Duitse autobahn

En de vele slecht aangegeven drempels in Belgie, Wat als resultaat heeft opgeleverd dat mijn splinternieuwe Amerikaanse plaatje is omgevouwen, En nu werkt als "skid plate"

Ik heb nog een paar foto's (er is niet veel tijd om uitgebreid foto's te maken)
Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, Dan zal waarschijnlijk een Chevrolet Tahou het vervoersmiddel zijn