ik weet het, hier is al meer aandacht aan geschonken.
Maar wou toch het draadje weer oprapen. ik heb de originele spiegel vervangen door een klein exemplaar, maar wou deze bevestigd hebben in de
originele klem die op het raam gelijmd zit.
Heb daarom een aantal stukken van de kleine spiegel wegehaald (zuignap+wat kunstof stukken) Hierna een vlakke kant gefreesd. een blokje Lexan op de goeie maten gefreesd. En alles samengevoegd. met als resultaat
een spiegel die niet in het zicht zit en niet naar beneden valt. .
Hoe hoog zit de spiegel nu in je auto? Ik heb mijn kleine spiegeltje altijd zo hoog mogelijk zitten, dus met de bovenkant gelijk aan de raamstijl, zodat ik zoveel mogelijk ruimte ONDER de spiegel heb waar ik doorheen kan kijken. Maar dat kan je op jouw manier natuurlijk precies krijgen zoals je (ik) wil, door dat blokje wat langer te maken
Misschien dat ik zoiets ook nog eens ga fabrieken...
Trilt het spiegeltje nu ook iets minder?
Klop je kan het blokje langer maken dan komt je spiegel wat hoger.
De reden dat ik een kleinere spiegel heb gemonteerd is niet dat de originele in mijn kijveld zat. Maar ik vond hem veel te groot voor zo`n klein plat autooke.
Wat het trillen van de spiegel betreft, heb er nog niet mee gereden.
Maar ik denk dat het wel zal meevallen, omdat alles strak in elkaar zit.
Maik, ik heb net wat km`s gemaakt, spiegel blijft net als de andere spiegel mooi strak stil staan dus geen trillingen. en het zicht in de spiegel, is net wat je wil zien dus het stuk tussen de stoelen.
Als er mensen zouden zijn die interesse hebben in een kompleet omgebouwede spiegel kan ik die wel voor jullie maken .
Doe mij maar een blokje die 2x zo lang is a.u.b. Als het kan wil ik die van mij dan zo hoog mogelijk in de auto hebben zoals ik hierboven al zei.
En ik denk dat je meerdere orders zal krijgen
Kosten wil ik natuurlijk gewoon vergoeden
Maar ik vindt het rot om een vergoeding te vragen. Maar langs de andere kant ben ik wel behoorlijk wat tijd kwijt met het aanpassen van zo`n kleine spiegel
Aan wat voor donatie hadden jullie gedacht voor een kompleet passende spiegel.
ik wil wel een B.t.W. bon gewoon het matr.en als je dan er een uur mee bezig bent weet je toch wel wat je hebben wilt van je VRIENDEN,als je het aan Maik vraagt kan je er nog geen zakdoekje(papier)van kopen.Veel suc6 linne150