bevestigingspunten clams repareren
Geplaatst: 06 apr 2020 11:09
Het heeft even geduurd maar de garagetent staat en de Speedster kan gerestoreerd worden.
Eerste actie zal zijn om de clams weer goed te kunnen monteren. Hiervoor heb ik een hele set met bouten en moeren laten komen speciaal voor de Speedster.
Nu heb ik onder de voorruit links en rechts, waar de steunen van de voorste clam bevestigd horen te worden, afgebroken bouten zitten. De clam was met zelf tappende bouten vastgezet. Hoe hoort dit er origineel uit te zien?
Gaan er bouten in de carrosserie (en zit daar dus een moer of schroefgat om de boel vast te draaien) of hoort er een bout uit de carrosserie te komen waar de steun van de clam overheen gaat (en een moer om vast te zetten).
Dit is een van de uitdagingen voordat de Speedster voor de APK en daarna naar de spuiter kan. Echter voordat de laats genoemde apk en lak aan de beurt zijn moet ik nog een waslijst van dingen uitvoeren. Maar ag je moet toch ergens beginnen......
Eerste actie zal zijn om de clams weer goed te kunnen monteren. Hiervoor heb ik een hele set met bouten en moeren laten komen speciaal voor de Speedster.
Nu heb ik onder de voorruit links en rechts, waar de steunen van de voorste clam bevestigd horen te worden, afgebroken bouten zitten. De clam was met zelf tappende bouten vastgezet. Hoe hoort dit er origineel uit te zien?
Gaan er bouten in de carrosserie (en zit daar dus een moer of schroefgat om de boel vast te draaien) of hoort er een bout uit de carrosserie te komen waar de steun van de clam overheen gaat (en een moer om vast te zetten).
Dit is een van de uitdagingen voordat de Speedster voor de APK en daarna naar de spuiter kan. Echter voordat de laats genoemde apk en lak aan de beurt zijn moet ik nog een waslijst van dingen uitvoeren. Maar ag je moet toch ergens beginnen......