Ik ben Wouter uit Veghel. De afgelopen 10 jaar heb ik als tweede auto een Mazda MX5 NA gehad. Leuk klein sport autotje wat ik in de loop van die 10 jaar omgebouwd had tot turbo race auto, licht, kaal, snel en altijd "problemen". Onlangs heb ik de MX5 verkocht, met bijleggen van wat spaargeld heb ik besloten dat een Speedster wel wat voor me kan zijn.
Ik wil komende zaterdag bij een Speedster gaan kijken in Oost Duitsland (lekker om de hoek... Ff 10-12 uur op en neer
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... urce=email
Ik wil graag een donkerblauwe maar het budget is krap, ik ben wel handig dus kan m'n tijd nemen en hem gaandeweg opknappen totdat hij helemaal hersteld is naar origineel+ staat.
Kent iemand deze auto toevallig? Zo ja, wat is de reputatie? Bekende problemen?
Het eerste doel zal zijn de wrap te laten verwijderen (dmv stoom reiniging bijv.), iemand ervaring met wrap op Speedsters of Lotussen en of het verwijderen van die wrap veel risico op lakschade geeft?
Afgezien daarvan, wat zijn nog meer tips om op te letten?
Kuip schade, rammelende ketting, anders nog iets?
En meteen maar de volgende brutale vraag... Toevallig 2.2 eigenaar in de buurt van Eindhoven, Den Bosch, Oss waar ik deze week in de avond een proefritje zou mogen maken zodat ik vergelijkingsmateriaal heb?
Thanks!