Mijn eerste auto die ik in februari 2009 kocht bij een Belgische dealer met slechts 1.200 km op de klok. In juni 2009 mijn rijbewijs gehaald dus ik moest even geduld hebben.
Gisteren ben ik bij Van der Kooi geweest om naar een zwarte Lotus Evora S te gaan kijken en heb ik mijn auto ingeruild. Komt dus binnenkort online op hun site. Willem van der Kooi had hij getipt dat deze ging binnenkomen, daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor.
Het is niet zomaar een Evora S maar een hele mooie in de kleur Phantom Black met een bruin lederen interieur en Design Wheels in de kleur Satin Gunmetal (donkergrijs). Verder carbon delen op de motorkap, raamlijsten, spiegelkappen en motorruimte. En upgrade naar 380 pk en een sportuitlaat. Verder voorzien van alle opties. Kortom, een plaatje dus.
Het doet wel een beetje pijn om de Speedster weg te doen maar ik heb er iets moois voor teruggekregen.
Meer comfort, meer ruimte en hier ga ik dan ook meer mee rijden. Gemiddeld 300 km per jaar is ook wel wat erg weinig.
Ik zie jullie vast wel terug bij Lotus meeting en de pubmeetings bij Van der Kooi.
Hopelijk vindt mijn Speedster een baasje die er met liefde en vol passie mee omgaat.
Op 14 april gaat voor mij het nieuwe autohoofdstuk beginnen, ik kan niet wachten!