Ik heb dit bij mijn vorige twee speedsters niet gehoord/gehad......heeft nog iemand dit

Tja toch niet helemaal met je eens, ze zeiden het bij de dealer ook hoor.stef666 schreef:Yep, Als je op lage snelheid (kruipend zeg maar) instuurt dan kraakt er het één en ander. Maar eerlijk gezegd schaar ik dat onder het kopje "Dat hoort bij zo'n auto"
Dat is gelijk heftig.Marcel schreef:Tja toch niet helemaal met je eens, ze zeiden het bij de dealer ook hoor.stef666 schreef:Yep, Als je op lage snelheid (kruipend zeg maar) instuurt dan kraakt er het één en ander. Maar eerlijk gezegd schaar ik dat onder het kopje "Dat hoort bij zo'n auto"
Maar een stuur is nu niet echt een slijtagegevoeling onderdeel volgens mij, de mijne zit nog in de fabrieksgarantie, dus ik wil het stuur kraakvrij hebben.........de andere rammels etc, ja dat hoort erbij![]()
Tja en doen ze moeilijk, ik heb een goede rechtsbijstand, kan ik eens kijken of die waar voor hun geld leveren.
Zoals ik zei, dat er dingen aan de auto rammelen OK, maar één onderdeel dat zelf kraakt vindt ik niet OKHendrik-Jan schreef: Dat is gelijk heftig.
Een handgebouwde auto (en ook nog in Engeland) zal altijd wel kraken. Misschien niet binnen een jaar maar daarna wel.
Gewoon je radio wat harder zetten.