Alarm ging af tijdens het rijden

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rolf
Nieuw lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 jul 2005 11:14
Locatie: Den Bosch

Alarm ging af tijdens het rijden

Bericht door rolf »

Ik reed afgelopen zondag door dorpje (Eersel) en mijn alarm ging plotseling af :shock: . Ik door het centrum van het dorp, deze weg is opgebouwd met kinder kopjes. Ik 30 Km/u. Het is mij twee keer gebeurd, hebben meerdere daar last van of is mijn alarm verkeerd afgesteld

Rolf :lol:
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: Alarm ging af tijdens het rijden

Bericht door Marcel »

Rolf schreef:Ik reed afgelopen zondag door dorpje (Eersel) en mijn alarm ging plotseling af :shock: . Ik door het centrum van het dorp, deze weg is opgebouwd met kinder kopjes. Ik 30 Km/u. Het is mij twee keer gebeurd, hebben meerdere daar last van of is mijn alarm verkeerd afgesteld

Rolf :lol:
Hoi tijdens het rijden heb ik ook wel eens gehad, volgens mij omdat ik wat fout deed met van het alarm afhalen........dus ik had hem per ongeluk erop gezet en ben gaan rijden...........toen na enige tijd begon hij te gillen.......... 8)
Gebruikersavatar
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2926
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Geeft alleen maar aan dat het basis alarm kut is.... Ook een paar keer gehad en met mijn nieuwe klasse drie alarm nooit een probleem gehad
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Wat voor alarm ik er op heb, weet ik niet .Maar heb er in een jaar dat ik er nu in rij, nog nooit iets mee gehad. Werkt perfekt.
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Volgens mijgebeurt er het volgende,door het schudden en hobbelen word de key fob licht in gedrukt tegen het stuurhuis en activeer je het alarm een wat langer kettingkje en probleem is uit de wereld.Probeer het maar het was bij mij ook zo,en bij mij is hij extra gevoelig als de binnenverlichting uit geschakeld staat, zodat hij niet gaat branden als de deur open gaat.Probeer het het kost nietsvr.gr.linne150
Plaats reactie