Vandaag van de garage een vervangende auto meegekregen Crysler 300c hemi,MAAR DAT WIL JE NIET WETEN !!hoezo snel? G#$@%%^kolere nog an toe.Ga eerst eten dan zijn de file`s pleituh en dan????? ik zeg niks misschien kijkt de auto baas mee
(had je nou maar iets meer uitgegeven voor je dagelijkse vervoer he Wilbert? )
ps: je had mij wel even kunnen zeggen wat voor k#@%$&@ karwei een garagevloer schilderen is, ik zit hier nu met mijn rechtervoorpoor omhoog, ik denk dat het een amputatie wordt....
EN IK MOET NOG EEN LAAG!!!!
Ja, potdomme, komtie nu mee!
Maar dan zie ik niet waar er nog luchtbelletjes zitten! Ik moet er wel een beetje met mijn ogen op zitten, anders wordt de vloer niet perfekt, zoals al het andere wel al is
Maargoed, morgen maar eens proberen met 1 hand en een steel....
Roller aan een STEEL goochem!!!!!!! en de wagen snel ,zeer snel 5sec naar de 100 haalt hij wel.Maar GEEN emotie het is of je met elastiek weggeschoten word GEEN (praktisch)GEEN MOTERGELUID.Ja dan begin je weer K&N filtertje uitlaatje velgjes HOU OP a.u.b.Ik rij er deze week nog in en dan ga ik terug naar mijn eigen vertouwde ototje.Ik vind het ook wat klein (sedan) maar vind het wel een aparte ervaring.Zou die engine ook in de SPEEDSTER passen Wilbert
Wibert
Zag bij Vmax een 1.9 turbo diesel liggen , en wat blijkt
past presies in de speedster. 240 pk en 440 nm én de motor is lichter én loopt één op 30