Is deze van een bekende?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... 617d56045a
Bekende auto?
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Bekende auto?
Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: Bekende auto?
Je link werkt niet HJ......maar je bedoelt deze ? denk ik........Hendrik-Jan schreef:Is deze van een bekende?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/adver ... 617d56045a
- Pipo
groene speedster
Die is kompleet g*k. Voor die prijs koop je gemakkelijk een 2004 turbo.
A thing of beauty is a joy forever!
- Marcel
- Contacteer:
Ja bij mij nu ook........ikke niet begrijp........zijn zeker bij autotrader aan het rommelen.........jans schreef:Die link van HJ werkt bij mij wel . Die van jou Marcel niet.
En de eigenaar van die groene , wil hem als ik die prijs zo zie , helemaal niet verkopen.
Een groene is volgens mij door de kleur al niet aan de straatstenen kwijt te raken (sorry Stephan) en met die prijs zeker niet

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- SteV6
He, dat is de 2e LeMansGroene Speedster in Nederland.
Dus eigenlijk zou ik hem moeten opkopen, dan ben ik de bezitter van 6,9% van alle LeMansGroene Speedsters op de wereld, i.p.v. de 3,45% nu.
Maar dan moeten de eerste 2 cijfertjes in de vraagprijs wel van plek wisselen. Een van de vorige eigenaren of de huidige heeft zich hier wel ooit eens aangemeld, want ik kan mij herinneren dat er in het kleurentopic over gepost is.
SteV6
Dus eigenlijk zou ik hem moeten opkopen, dan ben ik de bezitter van 6,9% van alle LeMansGroene Speedsters op de wereld, i.p.v. de 3,45% nu.
Maar dan moeten de eerste 2 cijfertjes in de vraagprijs wel van plek wisselen. Een van de vorige eigenaren of de huidige heeft zich hier wel ooit eens aangemeld, want ik kan mij herinneren dat er in het kleurentopic over gepost is.
SteV6
S4 Avant