tibby schreef:Hoi
Let wel even op dat Jan z'n speedster 'maar' op 245pk zit. Daarom dat ik opteer voor een iets kleinere pulley. Ik wou eerst nokken steken maar verschillende leden hebben me dit wijselijk afgeraden ivm de drijfstangen.
Indien jouw ombouw ongeveer 260pk haalt met de 3.35 pulley zou ik er vanaf blijven ter bescherming van de drijfstangen.
grtz
Ik zou "jan" z'n SC eerst maar eens goed afstellen, want die gemeten 245pk klopt niet met een normaal Stage 2 SC verloop:
Die curve hoort zo'n beetje rechtdoor de begrenzer in te lopen, dus fix dat als eerste eens. Waarschijnlijk zit je dan ook rond de 255pk en is er weinig ruimte voor meer in je standaard blok.
(Joe op VX forum heeft z'n drijfstangen gebroken bij dacht ik zo'n 275pk SC... )
frederic schreef:@ smiley: men kop,inlaat zijn wel degelijk geflowd
Welke poelie zit er nu op, en welke wil je eventueel testen?
Is de uitlaat nog volledig tullet 2.5" met cat eruit?
Waar wil je ongeveer uitkomen qua pk's?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
frederic schreef:@ smiley: men kop,inlaat zijn wel degelijk geflowd
Welke poelie zit er nu op, en welke wil je eventueel testen?
Is de uitlaat nog volledig tullet 2.5" met cat eruit?
Waar wil je ongeveer uitkomen qua pk's?
Als ik Frederic z'n specs goed heb onthouden, dan:
8.9 wiseco's met eagle rods
regrind piper cams
supertech valves
dbilas klepveren
3.0 " pulley
vxr injectoren
Plus nog beetje kop tuning en manifold flowwerk...
Dat moet goed zijn voor 300-310pk (beetje afhankelijk van de cams) en ben zeer benieuwd wat eruit komt.
Heb je al eens een logging gedaan met je Injector Duty Cycle? Dat gaat nogal hard bij hogere toeren en misschien dat je VXR injectoren al aardig tegen hun max zitten.