Zo, vandaag de eerste dingen laten doen... Eindelijk...
De turbo zit er op, de balansassen zijn er uit, meerdere verstevigde APR bouten her en der en er is een begin gemaakt aan het uitlaatsysteem en de nieuwe oliekoeler.
Smiley schreef:Wordt dat een decat systeempje? (ie vlammerspuger?)
Welke cat?
We gaan experimenteren met een 100 cells racekatalysator en als ik daar de APK mee door kan komen blijft die er onder. Anders wordt het wisselen geblazen eens per jaar
Vandaag nog even langs gegaan, de siliconen slangen van de turbo worden vervangen door op maat gemaakte/gelaste/bewerkte/aangepaste/etc. RVS buizen. Volgens hem vele malen beter, dus ik laat hem lekker zijn gang gaan
Jep, de kosten voor de Garrett lagen dusdanig hoog dat ik maar eerst jouw NG1 wilde gaan monteren. Gezien de doorverkoop van de NG1 lastig zou worden heb ik maar de Garrett verkocht. En die was dan ook binnen 4 dagen weg.
Kijk het even aan, en gaan na het seizoen weer verder. Anders kan ik nooit met m'n Speedster rijden
Nochtans is de ng1 de ultieme stap voor het maximum uit een oem blok te halen. Wil je nog verder,inlaatnok van eds plaatsen. Volgens Regelin (nagevraagd gehad) draait hij dan op dikke 335pk (volgens zijn dynobank). Maarja, dan zit je net over het maximum voor je internals. Kan goed aflopen of niet....
grtz