Zuid Holland Frank!Exmantaa schreef:aleen jammer voor mij dat ie helemaal in Zeeland zit...

P.S. 8 juli zijn ze op Zandvoort!
Zuid Holland Frank!Exmantaa schreef:aleen jammer voor mij dat ie helemaal in Zeeland zit...
harrys schreef:nog even over die dingen die nog in het evenementen topic stonden;
- mijn motorstoringslampje: foutcode luchtmassa meter. Even gereset, gaat ie opnieuw dan vervangen we die even , niks aan de hand dus
- die bilstein trackpack dempers op de foto: daar zitten externe canisters op ( die gebruik je doorgaans om de bump in te stellen meestal, de draaiknop op de dempers zelf is dan voor de rebound), maar die heb ik dus niet, ik heb bilsteindempers zonder canisters. Kan ze ook nergens terugvinden op het internet of bij bilstein, zal wel, tegen de tijd dat ik er zat van ben laat ik Leo vd Maden een mooi setje Ohlins opbouwen
- die onrustig voorkant. Niemand heeft dus castor gegevens of legt een relatie tussen castor en onrust voorkant ? Ik ga hem meten op de uitlijnbank en dan eens kijken of ik met shims de bovenste draagarmen wat voorwaarts kan krijgen. Ik zal jullie op de hoogte houden, heb alleen de komende weken weinig tijd om wat te doen. En de voorste wiellagers even checken
Heb ook verse semi slicks besteld, R888, daar ben ik aardig vertrouwd mee, kunnen we meteen even kijken of de velgen in orde zijn.
Iets hoger Alain.alain schreef:Vanderkooi heeft bij mijn Speedster Turbo in der tijd ook iets gedaan met het stuurhuis geloof ik.
Iets lager of iets hoger gemonteerd om te compenseren met mijn verlaging ( Nitron ophanging).
Normaal gezien niet, kwestie van de boel nog heel houden voor de French Frolic 2014!S. Gonzales schreef:Iets hoger Alain.alain schreef:Vanderkooi heeft bij mijn Speedster Turbo in der tijd ook iets gedaan met het stuurhuis geloof ik.
Iets lager of iets hoger gemonteerd om te compenseren met mijn verlaging ( Nitron ophanging).![]()
Kom je 1 augustus even kijken en/of rijden op Zandvoort Alain? Jij doet daar toch circa 2 minuten blank?
2.2 onderblok, saab kop, harrop SC en 3" tullett. Zo'n 350pk.alain schreef:Weet iemand de specs. van die VX220 die 1'53 reed met Time Attack? Dat is wel héél snel!