frederic schreef:men stationair toerental staat al op 1050rmp om de boel wat rustig te houden aan de lichten.
de snelste mss bij een stoplicht sprintje dan on track no way
ik zit met een shift light
1050rpm stationair?? Da's best hoog, dus zijn dat zulke heftige nokken dat ze lager niet lekker willen lopen?
Onze 2.0 B207's met ZZP-Comp cams (Stage 1 & 2 gemonteerd) lopen rond de 850-875rpm nog aardig stationair. Soms zagen ze alleen een beetje door de wat tragere O2 feedback.
Specifiek voor scherpere nokken heeft Peter een betere basemap gemaakt rond die tijd (mei/jun)
Anders moet je je idle rpm inderdaad schandalig hoog zetten, anders slaat ie af.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Net mail gehad van Kumpen zijn nieuw filiaal....
Dus dan maar even reclame maken erover.
Zijn er mss die dynorun willen doen? Als de prijs correct is wil ik wel een dynoday uit de grond stampen.
grtz