Kan het ook nog niet genoeg zeggen.....Naar Verhiest in Oostende OF Lotus Wallonië gaan. Die van Wallonië werken ook samen met de keuring bij hun (is ook maar enkele km verder) Het voornaamste bij Wallonië was dat de CO2 goed was, de rest maakte niet zoveel uit...
grtz
Die mannen kunnen in hun computer gedetailleerd zien wat wel en niet origineel is.
Zo hebben ze bij mijn OPC ontdekt dat de recaro zetels wel degelijk origineel zijn, maar de geperforeerde remschijven niet.
Ik ga altijd in Malle, daar zijn ze redelijk en bij twijfel gaan ze in de computer kijken of bellen ze naar Opel.
Nooit problemen gehad in 5 jaar speedsterrijden.
Blitz schreef:Die mannen kunnen in hun computer gedetailleerd zien wat wel en niet origineel is.
Zo hebben ze bij mijn OPC ontdekt dat de recaro zetels wel degelijk origineel zijn, maar de geperforeerde remschijven niet.
Ik ga altijd in Malle, daar zijn ze redelijk en bij twijfel gaan ze in de computer kijken of bellen ze naar Opel.
Nooit problemen gehad in 5 jaar speedsterrijden.
Waarom stonden de Eibach veren en de Bilstein schokdempers in 2013 niet in hun systeem van orginele onderdelen?
Het zal dan waarschijnlijk aan mij liggen net als de banden deze keer.
hieronder het attest dat ze nodig hadden of hij zou nooit goed gekeurd worden met de orgineel banden.
forumopel attest.jpg (18.64 KiB) 7760 keer bekeken
Merkwaardig.. de eerste keer vroegen ze mij papieren van die veren. Ik zei uiteraard dat die er standaard op zaten. Toen ging hij ff naar de bureau en 2 minuten later was het in orde...
De jaren nadien heeft er niemand meer achter gevraagd.
Vandaag op de keuring.
Keur"meester": "ik heb gezien dat er eibach veren onder je auto zitten.
Ik: " ja dat is standaard."
Keur"meester": "ja? Ik ga dat toch even nameten"
Hij meet de hoogte van de auto. Zegt hij tegen mij met de staart tussen zijn benen. "Ah ja, de hoogte klopt ik zal het noteren"
Ben ik maar stillekes door gelopen met een groene kaart zonder brandblusser en met een zwetende veerpoot!!!!!
De brandblusser wordt enkel gecontroleerd bij invoer of verkoop van een voertuig. Die zwetende demper ga je toch moeten vervangen (en de andere op die as ook), dus veel voordeel brengt deze misser van de keurder je niet op
Maar het weeral een bewijs dat de keuringsmensen heel weinig kennis hebben van de Speedster.
Pipo schreef:De brandblusser wordt enkel gecontroleerd bij invoer of verkoop van een voertuig. Die zwetende demper ga je toch moeten vervangen (en de andere op die as ook), dus veel voordeel brengt deze misser van de keurder je niet op
Maar het weeral een bewijs dat de keuringsmensen heel weinig kennis hebben van de Speedster.
Demper is onderweg. Geeft me alleen maar wat meer tijd.
speedywilmske schreef:Vandaag op de keuring.
Keur"meester": "ik heb gezien dat er eibach veren onder je auto zitten.
Ik: " ja dat is standaard."
Keur"meester": "ja? Ik ga dat toch even nameten"
Hij meet de hoogte van de auto. Zegt hij tegen mij met de staart tussen zijn benen. "Ah ja, de hoogte klopt ik zal het noteren"
Ben ik maar stillekes door gelopen met een groene kaart zonder brandblusser en met een zwetende veerpoot!!!!!