Ik had een wagen nodig en mn vriendje mocht kiezen dewelke, maar nu we zo een blitse gele speedster hebben zou ik hem voor geen geld meer afgeven

Voor speakers hoef je niet echt automechanica te kennen. Als je zorgt dat je voorzichtig op je gemak met een schroeven draaier aan de gang gaat is het een kwestie van een hoop prutsen (helpt als je kleine handen hebt). Dan even twee stekkertjes vervangen en de nieuwe speaker er terug in schroeven...mj schreef: Wat ik wel spijtig vind is dat ik zowieso niet veel van automechanica ken. Anders zou ik er hier en daar wel een paar dingetjes veranderen...zoals de uitlaat en de muziekboxen.
Ach de dealers helpen je ook graagmarkv schreef:Welkom,
Voor speakers hoef je niet echt automechanica te kennen. Als je zorgt dat je voorzichtig op je gemak met een schroeven draaier aan de gang gaat is het een kwestie van een hoop prutsen (helpt als je kleine handen hebt). Dan even twee stekkertjes vervangen en de nieuwe speaker er terug in schroeven...mj schreef: Wat ik wel spijtig vind is dat ik zowieso niet veel van automechanica ken. Anders zou ik er hier en daar wel een paar dingetjes veranderen...zoals de uitlaat en de muziekboxen.
Uitlaat is idd wat meer schroef/rommel werk..
Mark
Haha.......ik wil gerust helpen......maar als het om sleutelen aan een auto gaat moet je niet bij mij wezen, er zitten er hier een paar die daar wel goed in zijn, Speedster, Markv, Arno, stef666.....schieten me zo snel te binnen, maar zullen er best meer zijnjans schreef:Dus je bent helemaal geen helperdan heb ik me toch wel erg in je vergist .
Hendrik-jan de tuinman schreef:Ik vind het juist wel stoer om een vrouw in een mannenauto te zien rijden, zeker als ze nog een beetje kan sturen.
Net zoals Suzanne (?) die je wel eens bij Top Gear ziet. Zij rijdt op de Nurnburgring met de BMW M5 taxi. Geweldig om te zien.
Komop zeg moeten we iemand die hier ooit één post geplaatst heeft om mensen naar een circuit te lokken herrineren, zo makkelijk gaat dat nietLinne150 schreef:Hallo wakker mannen ? Dora Cabergs member 123 sinds 27-6-05. Zij geeft de indruk dat ZIJ beslist welke auto aangeschaft word. vr.gr.linne 150
Marcel schreef:Haha.......ik wil gerust helpen......maar als het om sleutelen aan een auto gaat moet je niet bij mij wezen, er zitten er hier een paar die daar wel goed in zijn, Speedster, Markv, Arno, stef666..... binnen, maar zullen er best meer zijnjans schreef:Dus je bent helemaal geen helperdan heb ik me toch wel erg in je vergist .
![]()
Hendrik-jan de tuinman schreef:Ik vind het juist wel stoer om een vrouw in een mannenauto te zien rijden, zeker als ze nog een beetje kan sturen.
Net zoals Suzanne (?) die je wel eens bij Top Gear ziet. Zij rijdt op de Nurnburgring met de BMW M5 taxi. Geweldig om te zien.HUH
hoezo een mannenauto, dat is een gewaagde uitspraak