Ben ik de jongste en de enige vrouw hier?

Stel jezelf en je auto voor.
mj
Nieuw lid

Ben ik de jongste en de enige vrouw hier?

Bericht door mj »

Ik vroeg me net af of ik met mijn 24 jaar eigelijk de jongste speedster-eigenaar ben? En of er nog veel vrouwen zijn die zich hebben laten verleiden door deze wagen?

Ik had een wagen nodig en mn vriendje mocht kiezen dewelke, maar nu we zo een blitse gele speedster hebben zou ik hem voor geen geld meer afgeven :D
Piet
Giga lid Carbon

Bericht door Piet »

Welkom mj,

Ik denk dat je de enigste bent. Maar wie weet gaan andere vrouwen zich nu ook inschrijven. We willen natuurlijk wel ff een foto zien van je auto.
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Welkom.......en ja mij zijn hier ook geen vrouwen bekend :shock:

Veel plezier, hier en met je speedster.(blij dat mijn vrouw er niet zo over denkt :wink: anders was ik hem steeds kwijt :lol: )
mj
Nieuw lid

Bericht door mj »

Hahaha, ja dat is waar. Mijn ventje dacht dat hij die speedster lekker voor hem alleen ging hebben maar dat is duidelijk niet het geval :lol:

Wat ik wel spijtig vind is dat ik zowieso niet veel van automechanica ken. Anders zou ik er hier en daar wel een paar dingetjes veranderen...zoals de uitlaat en de muziekboxen.
markv
Beheerder
Contacteer:

Bericht door markv »

Welkom,
mj schreef: Wat ik wel spijtig vind is dat ik zowieso niet veel van automechanica ken. Anders zou ik er hier en daar wel een paar dingetjes veranderen...zoals de uitlaat en de muziekboxen.
Voor speakers hoef je niet echt automechanica te kennen. Als je zorgt dat je voorzichtig op je gemak met een schroeven draaier aan de gang gaat is het een kwestie van een hoop prutsen (helpt als je kleine handen hebt). Dan even twee stekkertjes vervangen en de nieuwe speaker er terug in schroeven...

Uitlaat is idd wat meer schroef/rommel werk..

Mark
C30-94@0.55bar
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

markv schreef:Welkom,
mj schreef: Wat ik wel spijtig vind is dat ik zowieso niet veel van automechanica ken. Anders zou ik er hier en daar wel een paar dingetjes veranderen...zoals de uitlaat en de muziekboxen.
Voor speakers hoef je niet echt automechanica te kennen. Als je zorgt dat je voorzichtig op je gemak met een schroeven draaier aan de gang gaat is het een kwestie van een hoop prutsen (helpt als je kleine handen hebt). Dan even twee stekkertjes vervangen en de nieuwe speaker er terug in schroeven...

Uitlaat is idd wat meer schroef/rommel werk..

Mark
Ach de dealers helpen je ook graag :!:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Welkom hier MJ

Voor hulp moet je toch echt bij Marcel zijn hoor, hij kan dat heel erg goed.
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Welkom hier MJ
Voor hulp moet je toch echt bij Marcel zijn hoor, hij kan dat heel erg goed.
:shock: Hahaha ik ben alleen goed in kopen........ :oops:
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Ja"" dat is zeker. :lol: Maar we hebben hier op dit forum,de indruk dat je
toch wel goed bent ,in helpen van mensen die het er maar moeilijk mee hebben. ( sleutelen ) .
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Ja"" dat is zeker. :lol: Maar we hebben hier op dit forum,de indruk dat je
toch wel goed bent ,in helpen van mensen die het er maar moeilijk mee hebben. ( sleutelen ) .
Het is toch wel knap als je in staat bent zoveel mensen een indruk te geven over iets wat totaal NIET klopt 8)
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Dus je bent helemaal geen helper :shock: dan heb ik me toch wel erg in je vergist . Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Welkom MJ.

Leuk om een vrouw in ons midden te hebben.
Mijn vrouw rijdt zelden in de Speedster omdat ze veel te bang is om iets te raken.
Ik vind het juist wel stoer om een vrouw in een mannenauto te zien rijden, zeker als ze nog een beetje kan sturen.
Net zoals Suzanne (?) die je wel eens bij Top Gear ziet. Zij rijdt op de Nurnburgring met de BMW M5 taxi. Geweldig om te zien.
Lotus Elise S2
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door linne150 »

Hallo wakker mannen ? Dora Cabergs member 123 sinds 27-6-05. Zij geeft de indruk dat ZIJ beslist welke auto aangeschaft word. :P vr.gr.linne 150
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Dus je bent helemaal geen helper :shock: dan heb ik me toch wel erg in je vergist . Afbeelding
Haha.......ik wil gerust helpen......maar als het om sleutelen aan een auto gaat moet je niet bij mij wezen, er zitten er hier een paar die daar wel goed in zijn, Speedster, Markv, Arno, stef666.....schieten me zo snel te binnen, maar zullen er best meer zijn 8)
Hendrik-jan de tuinman schreef:Ik vind het juist wel stoer om een vrouw in een mannenauto te zien rijden, zeker als ze nog een beetje kan sturen.
Net zoals Suzanne (?) die je wel eens bij Top Gear ziet. Zij rijdt op de Nurnburgring met de BMW M5 taxi. Geweldig om te zien.
:shock: HUH :shock: hoezo een mannenauto, dat is een gewaagde uitspraak :!:
Linne150 schreef:Hallo wakker mannen ? Dora Cabergs member 123 sinds 27-6-05. Zij geeft de indruk dat ZIJ beslist welke auto aangeschaft word. vr.gr.linne 150
Komop zeg moeten we iemand die hier ooit één post geplaatst heeft om mensen naar een circuit te lokken herrineren, zo makkelijk gaat dat niet :wink:
Laatst gewijzigd door Marcel op 31 okt 2005 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Marcel schreef:
jans schreef:Dus je bent helemaal geen helper :shock: dan heb ik me toch wel erg in je vergist . Afbeelding
Haha.......ik wil gerust helpen......maar als het om sleutelen aan een auto gaat moet je niet bij mij wezen, er zitten er hier een paar die daar wel goed in zijn, Speedster, Markv, Arno, stef666..... binnen, maar zullen er best meer zijn 8)
Hendrik-jan de tuinman schreef:Ik vind het juist wel stoer om een vrouw in een mannenauto te zien rijden, zeker als ze nog een beetje kan sturen.
:shock: HUH :shock: hoezo een mannenauto, dat is een gewaagde uitspraak :!:
Plaats reactie