Het is wat stiller geworden, de auto staat afgelopen jaar al stil met een gespleten Pro-alloy chargecooler core (niet meer te repareren en volgens hun gewoonlijk bij gebruik). Een nieuwe kost ruim 900 GBP

en ik ben naar alternatieven te kijken maar het lijkt er op dat de enige goede oplossing vanuit Pro-alloy komt. Iemand nog alternatieven?
Ook zijn er meerdere olietoevoer rubberen leidingen uitgedroogd en lekken daardoor, iemand een adres waar ik deze eventueel op maat in staal/flex kan laten maken?
Qua motor staat nu op de planning om voor solid lifters te gaan en dubbele klepveren. De nokkenas vervangen voor eentje van Piper en zo lang de kop zelf geen scheurtjes heeft bij de bougies en algemeen in orde is wordt hij ook geport.
De turbo ben ik nog niet helemaal uit, vervangen of houden, vooralsnog nog geen plannen om de bottom end te verstevigen zo lang er geen turbo upgrade plannen zijn (max 320bhp).
En dan hopelijk volgend jaar eindelijk weer on the road
