(Lekkere cijfers, maar mag van mij wel wat vloeiender verlopen onderin.

Rikster schreef:Ben zelf niet in Borken geweest vandaag, vrijdag kan ik de Speedster pas ophalen... Helaas moet er ook nog gewerkt worden![]()
Zoals ik al schreef is het nog altijd wachten tot 4000 toeren, dus een upgrade van de turbo zou passen. Anderzijds is het in het verleden ook nooit een probleem geweest. Eerst weer genieten van de auto![]()
Ik heb nu de MAF sensor van een RS4 ingebouwd in mijn Speedster. Voorheen was hij uitgeprogrammeerd, maar dan is de programmering niet altijd optimaal natuurlijktibby schreef:Een vraagje aub,
Heb jij je MAF sensor nog zitten of heeft Markus hem uitgeprogrammeerd?
grtrz
Ik hou me aan die harmonica papierfilters. Die filteren zeer fijn stof uit (tussen 1 en 6 microns). Ze moeten enkel regelmatig vervangen worden, maar dat is de grote kost niet. Sommige van die zogenaamde 'performance' filters filteren maar tot ca 500 micron! En dat is nefast voor de levensduur van je motor! Je wint iets aan vermogen, maar de vraag is voor hoelang voor de extra slijtage je winst weer teniet doettibby schreef: Helaas eet m'n speedster graag die sensors op. Welke luchtfilter heb je steken?
Ik zit met een Sandtler polyester filter. Laat veel te veel door.....waardoor m'n maf de geest geeft.....
Hey Daan. Ben opzoek werk aan het doen erover. Nog niets gevonden eigenlijk ivm de z20let configuratie....Daan schreef:Waarom ga je niet blow-through setup? Maf na de turbo.
De oem filters zijn natuurlijk het allerbeste ivm filtratie. Helaas zijn ze filterhuis/filter een belemmering voor mij. Er bestaan ombouwkits voor de filterbak voor hogere vermogens te draaien maar dan nog waar ik naartoe wil zijn ze te restrictief.Pipo schreef:Ik hou me aan die harmonica papierfilters. Die filteren zeer fijn stof uit (tussen 1 en 6 microns). Ze moeten enkel regelmatig vervangen worden, maar dat is de grote kost niet. Sommige van die zogenaamde 'performance' filters filteren maar tot ca 500 micron! En dat is nefast voor de levensduur van je motor! Je wint iets aan vermogen, maar de vraag is voor hoelang voor de extra slijtage je winst weer teniet doettibby schreef: Helaas eet m'n speedster graag die sensors op. Welke luchtfilter heb je steken?
Ik zit met een Sandtler polyester filter. Laat veel te veel door.....waardoor m'n maf de geest geeft.....