Dat is nog eens een goed idee

Dus binnenkort hopenlijk een alternatief, volledig toegespitst op circuitrijden!Advanced Driving School schreef:Goedemorgen Stephan,
Ontzettend bedankt voor jouw aanvraag.
Excuses dat we niet eerder hebben gereageerd maar wij zijn vorige week even uit de lucht geweest wat telefoon en internet betreft.
Zoals je misschien weet zijn ze het circuit aan het verbouwen, zie onze website, en hebben ze een kabel weten op te graven waar ook onze telefoon door heen gaat.
Wij gaan met jouw aanvraag aan de slag en jij hoort z.s.m. van ons.
Met vriendelijke groet,
Patrick C.B. Stam
Advanced Driving School
Assen klinkt goed, kan Martin ook een keer uitslapenjans schreef:heb zonet met Maaskant gebeld, betreft Assen.
Ik wordt deze week nog terug gebeld betreft de prijzen. Assen wordt momenteel geheel verbouwd , en in 3 delen verdeeld. Dat maakt het huren óók weet interessant.De prijzen liggen in elk geval een stuk gunstiger dan Zantvoort. Heb ook uitgelegd wat we ongeveer wilden.
Stukje theorie-- mét instructeur rijden d.m.v. pilonnen . én s'middags vrij rijden.Dus achter in de week weet ik meer.
Helemaal mee eensvan dijk schreef:Assen klinkt goed, kan Martin ook een keer uitslapenjans schreef:heb zonet met Maaskant gebeld, betreft Assen.
Ik wordt deze week nog terug gebeld betreft de prijzen. Assen wordt momenteel geheel verbouwd , en in 3 delen verdeeld. Dat maakt het huren óók weet interessant.De prijzen liggen in elk geval een stuk gunstiger dan Zantvoort. Heb ook uitgelegd wat we ongeveer wilden.
Stukje theorie-- mét instructeur rijden d.m.v. pilonnen . én s'middags vrij rijden.Dus achter in de week weet ik meer.
Voor de mensen met 'luidruchtige' auto's alleen effe opletten. Circuit bij Assen heeft meestal heel erg strikte decibel limieten. Ik meen me te herinneren iets van 80dB of zo.van dijk schreef:Assen klinkt goed, kan Martin ook een keer uitslapen
Geen idee, maar bij trackdays aldaar wordt het altijd vermeld met de melding dat ze erg strikt zijn. (Bijv. Vijverberg Trofee)jans schreef:Zou kunnen Arno. Maar sinds wanneer is dat
Het programma is dus wel duurder dan op Zandvoort. Ook zullen er nog een aantal zaken/details met ADS doorgespoken. Zo weet ik bijvoorbeeld nog niet hoe het zit met een verzekering, hoeveel tijd besteed wordt aan welke onderdelen en hoe veel tijd beschikbaar is voor vrij rijden.Advanced Driving School schreef:Betreft: ADS-Opel Speedster circuitdag.
Geachte heer SteV6,
Hartelijk dank voor uw aanvraag. Bijgaand treft u ons voorstel voor het organiseren van de Opel Speedster circuitdag. Deze dag zal exclusief voor uw clubleden worden georganiseerd en zal dan ook geheel in het teken staan van de Opel Speedster.
Inhoud van de circuitdag.
De gasten worden tussen 9:30 en 10:00 uur ontvangen in het restaurant op het TT Circuit.
De kernpunten van het praktische gedeelte zijn:
Speed Slalom
Overstuur training
Bochtentechniek
Ideale lijn rijden
Vrij rijden
Hoe wordt de training gegeven
Om 10:00 uur start ADS het programma. Er wordt gereden met eigen auto. De deelnemers volgen een afwisselend programma van speedslalom tot het vrij rijden op het circuit. In de ochtend beginnen we met opfris oefeningen om zo de wagenbeheersing optimaal te hebben voor de middag.
De gehele dag zal het paddockrestaurant geopend zijn, zodat iedereen tussen de middag een lunch naar behoefte kan nuttigen. Ook kan ADS in overleg voor een lunchbuffet zorgen.
Het programma wordt om +/- 17:00 uur door ADS afgesloten.
Slalom wedstrijd
Er vindt een snelle slalom plaats, zodat een ieder kan laten zien hoe het met zijn of haar stuurmanskunst staat.
Denk erom: hier worden de prijzen verdeeld !!
Anti-Slippen
Het corrigeren van overstuur is de kern van deze oefening. Stap voor stap wordt geleerd om een slippende auto weer in het gareel te krijgen. Deze oefening wordt gedaan bij lage snelheid op een gladde slipbaan.
Bochtentechniek/Circuittraining
Onjuist ingeschatte bochten kunnen leiden tot gevaarlijke situaties. Het rijden van de ideale lijn, optimale rempunten en voertuigbeheersing in bochten zijn de kern van deze oefening. Ook het snelheidsaspect komt aan bod tijdens deze oefening, uiteraard op veilige wijze. Op inschatting van onze instructeurs zal er bepaald worden of men vaardig genoeg is voor het vrij rijden dat einde van de middag gaat plaats vinden.
Locatie en datum
ADS kan dit clubevenement voor u verzorgen op het TT Circuit in Assen.
Het TT Circuit staat bekend om zijn gastvrijheid.
De training zal worden uitgevoerd op de Zuidlus Zuid en op de paddock van het Circuit.
Deze locatie is uitermate geschikt om op een veilige manier rijvaardigheidstrainingen uit te voeren.
In overleg kan ADS bij het Circuit een datum in optie nemen om dit programma voor u te verzorgen.
Veiligheid
Veiligheid staat voorop bij ADS. Om dit te garanderen maakt ADS uitsluitend gebruik van ervaren instructeurs die hun sporen hebben verdiend op het gebied van verkeersveiligheid trainingen enerzijds en race-en rallyopleidingen anderzijds.
Wat zijn de kosten
Bij 18 deelnemers: E 284,30 per persoon
Bij 24 deelnemers: E 230,55 per persoon
Bij 30 deelnemers: E 198,30 per persoon
Dit is inclusief BTW, maar zonder catering.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Advanced Driving School