Uitlijnen speedster, HOE ?
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ohja, als iemand van de mensen die gereserveerd hebben al een setje (of 2) nodig heeft, laat dan even weten. Ik kan ze dan opsturen. Als je ze nog niet nodig hebt, dan krijg je ze bij een meeting wel, de nieuwjaarsborrel in Zeist is de eerste mogelijkheid, of als er mensen eindelijk nog eens langskomen om mijn nieuwe huisje te bezichtigen (*wijst naar een ouder gedistingeerd persoon met een grijze doch weelderige haardos*
)

- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Op de M10x65 bouten die ik heb gebruikt is het bovenste deel zonder schroefdraad 30mm. Dus 35mm met.Maik schreef:Arno/Mark, weten jullie ongeveer hoe dik de hub is? Dus hoeveel schroefdraad er mag missen?
Op zich moet je bij die kant door een vrij dik deel van de stuur-arm heen voordat je bij de schroefdraad in de upright komt.
Makkelijk te zien als je het gaat monteren. Gewoon even de bout door de stuur-arm en camber-shims heen steken en kijken of er dan alleen maar schroefdraad uitsteekt. Zo ja, geen probleem. Als het blanke deel er ook uit komt, dan moet je de kortere bout gebruiken.
Bye, Arno.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
ja duh!Arno schreef: Makkelijk te zien als je het gaat monteren. Gewoon even de bout door de stuur-arm en camber-shims heen steken en kijken of er dan alleen maar schroefdraad uitsteekt. Zo ja, geen probleem. Als het blanke deel er ook uit komt, dan moet je de kortere bout gebruiken.
Bye, Arno.

Maar dat eerste wat je te vertellen had heb ik wel wat aan

Als je de 70mm bout zou moeten gebruiken heb je er ook nog wat shims tussen zitten als het goed is, dus die mag je er ook nog bij optellen. Ik ben benieuwd of die 36mm die mijn bouten hebben niet te lang gaat zijn... Ik denk dat het wel gaat lukken

bedankt Arno.
M.