Extreem vandalisme
Eerst was ik kwaad, maar toen er over de verse lak weer een kras zat, toen sprongen er wel wat zekeringen. En de rede was, ze vond dat ik op haar plek stond met mijn auto. In een parkeer garage! Ze heeft later ook nog een BMW 850 bekrast
Ze is ook bekend bij de Politie. Maar het is het land van dwaas en kwaal!!!!!!!!!!!!

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Je zou het wel denken als je kijkt wat ik allemaal afdraag, volgens mij voor heel europastef666 schreef:Betaal jij ook belasting in Belgie Marcel?Marcel schreef:Ach het zal wel zo'n kanslose domme eikel zijn, die te dom was om te leren, te lui om te werken, waarschijnlijk storten wij maandelijks zijn salaris.........en dat is allemaal onze schuld![]()

Re: vandalisme
Vandaag afspraak gehad met verzekering/garage, zou zelf een 590 euro uit eigen zak mogen of moeten betalen omdat het bij vandalisme anders zit met een vrijstelling, voorlopig schadebestek is 2 achter en 2 voorlichten een nieuwe softtop , volledig herspuiten van de wagen in de hoop dat de diepe krassen mooi weg te werken gaan anders zullen er op de meeste plaatsen volledig nieuwe onderdelen moeten komen(ben wel gerust van mijn garage dus ik weet dat het tenminste in orde komt, alleenHou ons op de hoogte van het vervolg, wil je?
kunnen ze er wel pas half januari aan beginnen omdat het druk is en er zeer veel werk aan de wagen is.
Woensdag krijg ik een volledig prijsbestek, ben benieuwd....
Greetz racingbob
Mochten er nieuwe achterlichten inkomen, zou ik dan 1 van de beschadigde van je kunnen kopen/krijgen?
Ik wil graag een wit glaasje op de plek van het mistachterlicht doen met een chroomcoated rood lampje zodat de lichtunits aan bijde zijden gelijk zijn.
Rood boven en dan twee witte eronder en dat aan bijde zijden in plaats van rood wit rood en rood wit wit.
Richard
Ik wil graag een wit glaasje op de plek van het mistachterlicht doen met een chroomcoated rood lampje zodat de lichtunits aan bijde zijden gelijk zijn.
Rood boven en dan twee witte eronder en dat aan bijde zijden in plaats van rood wit rood en rood wit wit.
Richard
niet meenemen
Er zijn momenten/plaatsen waar ik naar toe ga, dat ik de 'T' juist níet meeneem maar wel mijn AWD.
En dat allemaal om dit soort wantoestanden te voorkomen.......
En dat allemaal om dit soort wantoestanden te voorkomen.......
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Eindelijk mijn offerte gekregen
Hoi Speedyfans,
eindelijk een beetje licht
aan het einde van de tunnel
ik heb vandaag mijn volledige offerte binnengekregen voor het herstellen van mijn speedster, een totaal van 9127 euro waarvan ikzelf
586 euro mag gaan neertellen, enige positieve is dat hij er dan wel weer
spiksplinternieuw zal uitzien
, wagen wordt volledig herspoten, krijgt een nieuwe softtop, nieuwe voor/achterlichten... negatief is natuurlijk dat ik nog moet wachten tot 16 januari
.
Heeft er soms iemand een idee of ik bepaalde delen van de speedster die nu door nieuwe worden vervangen kan recupureren (voor en achterlichten worden sowiezo vervangen, voorlichten met een lichte kras, en achterlichten met 1 grote en 1 kleine kras, bagagerek recupureer ik ook en dan proberen dit alles te slijten en te investeren in een hardtopje,
zodat ik er toch nog iets positief aan overhoud
Greetz
racingbob 
eindelijk een beetje licht

Heeft er soms iemand een idee of ik bepaalde delen van de speedster die nu door nieuwe worden vervangen kan recupureren (voor en achterlichten worden sowiezo vervangen, voorlichten met een lichte kras, en achterlichten met 1 grote en 1 kleine kras, bagagerek recupureer ik ook en dan proberen dit alles te slijten en te investeren in een hardtopje,
zodat ik er toch nog iets positief aan overhoud

Greetz

- Flaminiasupersport
- Actief lid
- Contacteer: