Extreem vandalisme

Algemene zaken omtrent onze auto.
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

Eerst was ik kwaad, maar toen er over de verse lak weer een kras zat, toen sprongen er wel wat zekeringen. En de rede was, ze vond dat ik op haar plek stond met mijn auto. In een parkeer garage! Ze heeft later ook nog een BMW 850 bekrast :twisted: Ze is ook bekend bij de Politie. Maar het is het land van dwaas en kwaal!!!!!!!!!!!!
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

stef666 schreef:
Marcel schreef:Ach het zal wel zo'n kanslose domme eikel zijn, die te dom was om te leren, te lui om te werken, waarschijnlijk storten wij maandelijks zijn salaris.........en dat is allemaal onze schuld :!:
Betaal jij ook belasting in Belgie Marcel? :mrgreen: :wink:
Je zou het wel denken als je kijkt wat ik allemaal afdraag, volgens mij voor heel europa 8)
racingbob
Nieuw lid

Re: vandalisme

Bericht door racingbob »

Hou ons op de hoogte van het vervolg, wil je?
Vandaag afspraak gehad met verzekering/garage, zou zelf een 590 euro uit eigen zak mogen of moeten betalen omdat het bij vandalisme anders zit met een vrijstelling, voorlopig schadebestek is 2 achter en 2 voorlichten een nieuwe softtop , volledig herspuiten van de wagen in de hoop dat de diepe krassen mooi weg te werken gaan anders zullen er op de meeste plaatsen volledig nieuwe onderdelen moeten komen(ben wel gerust van mijn garage dus ik weet dat het tenminste in orde komt, alleen
kunnen ze er wel pas half januari aan beginnen omdat het druk is en er zeer veel werk aan de wagen is.
Woensdag krijg ik een volledig prijsbestek, ben benieuwd....
Greetz racingbob
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

AAaaaahhhh

dit is een hele dure volgens , mij alleen de lampen allemaal is zonder korting al goed voor ruim € 4.000,- zo'n dakje zal ook snel richting de € 2.000,- en de hele auto spuiten weet ik eingelijk niet......
Richard
Mega lid

Bericht door Richard »

Mochten er nieuwe achterlichten inkomen, zou ik dan 1 van de beschadigde van je kunnen kopen/krijgen?
Ik wil graag een wit glaasje op de plek van het mistachterlicht doen met een chroomcoated rood lampje zodat de lichtunits aan bijde zijden gelijk zijn.
Rood boven en dan twee witte eronder en dat aan bijde zijden in plaats van rood wit rood en rood wit wit.

Richard
Dutch Boy
Actief lid
Contacteer:

niet meenemen

Bericht door Dutch Boy »

Er zijn momenten/plaatsen waar ik naar toe ga, dat ik de 'T' juist níet meeneem maar wel mijn AWD.
En dat allemaal om dit soort wantoestanden te voorkomen.......
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Rij elke dag met mijn Speedster.... Gelukkig nog nooit geen problemen gehad, maar ik ga geen enkele plaats uit de weg... Probeer altijd wel in een garage te parkeren, niet langs de weg :idea:
racingbob
Nieuw lid

Eindelijk mijn offerte gekregen

Bericht door racingbob »

Hoi Speedyfans,
eindelijk een beetje licht :x aan het einde van de tunnel :P ik heb vandaag mijn volledige offerte binnengekregen voor het herstellen van mijn speedster, een totaal van 9127 euro waarvan ikzelf :? 586 euro mag gaan neertellen, enige positieve is dat hij er dan wel weer :D spiksplinternieuw zal uitzien :D , wagen wordt volledig herspoten, krijgt een nieuwe softtop, nieuwe voor/achterlichten... negatief is natuurlijk dat ik nog moet wachten tot 16 januari :cry: .
Heeft er soms iemand een idee of ik bepaalde delen van de speedster die nu door nieuwe worden vervangen kan recupureren (voor en achterlichten worden sowiezo vervangen, voorlichten met een lichte kras, en achterlichten met 1 grote en 1 kleine kras, bagagerek recupureer ik ook en dan proberen dit alles te slijten en te investeren in een hardtopje,
zodat ik er toch nog iets positief aan overhoud :P
Greetz :) racingbob :)
Flaminiasupersport
Actief lid
Contacteer:

Bericht door Flaminiasupersport »

Die krassen op koplampen en achterlichten, kan je die er niet uitkrijgen met een polijstpasta?

Je zal het altijd wel zien maar het loont de moeite denk ik.

Een reserve set koplampen zie ik wel zitten... :roll:
Plaats reactie