linne150 schreef:Probeer je aversie in toom te houden je bedrijfs naam staat nogal dominant op het Opel Speedster Forum.Toch goede FEESTDAGEN. LINNE150
Sorry?
Dus omdat het Lotus is MOET het goed zijn?
Ik vrees dat je Lotus nog niet lang genoeg kent..
Gelukkig ben ik niet zoals de gemiddelde 'volume dealer' die ieder model van 'zijn' merk vooral heel erg mmmoooooiii vindt. Die mensen komen op mij niet heel erg geloofwaardig over zeg maar..
Lotus is de laatste jaren -helaas!- alleen bezig geweest met het uitmelken van de historie (kleurschema's etc.) om de verkoop van één model hoog te houden.
Ze hebben als laatste de Exige op de markt gezet. Op zich naar mijn smaak de enige echt geslaagde S2, maar een tikkeltje ...te duur...
Als je verder kijkt naar alle andere ontwikkelingen (De circuitcar, de EuropaS) zijn die steeds gebaseerd op de Elise. Zelfde chassis, zelfde onderstel, andere carosserie et voila, we hebben weer een nieuw model..
Het persbericht over die zg GT3 is niets anders dan 'yet another attempt' om de Elise/Exige te hypen. Op zich prima, maar het is en blijft gewoon een Exige met wat toeters en bellen.
Er zit overigens wel een ontwikkeling aan te komen waarvoor ik -als ie op de markt komt- wél respect heb, simpelweg omdat het écht iets nieuws is.. de nieuwe Esprit. Die ziet er goed uit, is zoals eerder geschreven een echte nieuwe ontwikkeling etc.
Ook fijne dagen toegewenst!!